  • 21. Data: 2010-03-09 20:04:06
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrak3o kasy?
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > W FM można zerwać lokatę wraz z zerwaniem [wyrośniętych jak owoce]
    > odsetek. (odsetki można zabrać wraz z kapitałem przy zrywaniu lokaty)
    >
    > Nie wiem, co z Meritum.

    Mozna sobie jedniodniowo otwierac/zamykac lokate 12 miesieczna i beda
    wyplacac odsetki bez zadnych kar ?

    --
    in

  • 22. Data: 2010-03-10 07:15:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sorden" <s...@u...pl> wrote in message news:hn69n7$sad$1@news.mm.pl...

    > Mozna sobie jedniodniowo otwierac/zamykac lokate 12 miesieczna i beda
    > wyplacac odsetki bez zadnych kar ?

    W tabeli jest, ze w przypadku zerwania- wyplata kapitalu. Ale jaki ma sens
    tworzenie lokat 3,6,12-m jezeli mozna je zerwac po np. 2 dniach. Cos nie
    doprecyzowali tej tabeli i jakis 'glab' nie zauwazyl, ze kapitalizacja
    dzienna polega na dopisaniu odsetek do kapitalu, czyli zgodnie z tym co jest
    w tabeli oprocentowania powinni dawac odsetki. W Mer i Open tak oczywiscie
    nie jest.

  • 23. Data: 2010-03-10 10:54:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 10 Mar, 08:15, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > w tabeli oprocentowania powinni dawac odsetki. W Mer i Open tak oczywiscie

    A może to element przewagi konkurencyjnej w stosunku do Meritum Banku?
    Mi pasuje w każdym razie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2010-03-10 17:51:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.03.2010 11:54, Jarek Andrzejewski wrote:

    > A może to element przewagi konkurencyjnej w stosunku do Meritum Banku?
    > Mi pasuje w każdym razie.

    Zrywałeś już lokatę, czy tylko mówisz na podstawie tabeli?