  • 11. Data: 2010-03-08 17:59:03
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrakło kasy?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-03-08 14:57, PM pisze:
    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    > Zawsze kasa docierała koło południa.
    > Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?
    >
    > PM

    Doszło do tego, że jak trzeba pilnie przerzucić kasę z Eurobanku do
    innego to idę w miejsce gdzie są placówki kilku banków i sam sobie
    "przelewam" w trybie "nożnym". Nie da się ukryc, że nie o to chodzi w
    bankowości elektronicznej :) ale ryzyko terminowych przelewów z
    Eurobanku zaczyna być zauważalne.

  • 12. Data: 2010-03-08 18:51:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:57:56 +0100, PM napisał(a):

    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA. Do tej chwili
    > nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło. Zawsze kasa docierała koło
    > południa. Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    Ja właśnie sobie przypomniałem, że w sobotę jak wypłacałem pieniądze w
    placówce, to przed wyjściem przelałem z KO na ROR i kasa z ROR zeszła,
    ale na ROR się nie pojawiła, no ale u nich to raczej normalne, że zawsze
    trzeba trochę poczekać na przelew między własnymi rachunkami. Jak byłem w
    placówce, to jak wypłacałem i obok przyszła jakaś klienta, to pani z EB
    powiedziała do niej coś w stylu "od 10 minut już działa" czyli po prostu
    chyba na weekend zaliczyli jakiś pad (mi się akurat udało) a ta pierwsza
    sesja dzisiaj z EB to jakiś rykoszet, bo jak czytam wyżej druga już
    poszła bez problemów.

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-03-08 19:19:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie zleciłem przelew z KO na ROR i jest to samo co w sobotę czyli
    kasa z konta KO odjęta a nie ma jej na ROR a czekałem z dobre 5 minut i
    mi się znudziło. Być może nic się nie dzieje i to normalne, ale być może
    coś tam do końca nie gra jak trzeba. Mając na uwadze, że kiedy eurobank o
    ile dobrze pamiętam był całkowicie off przez kilka dni, to można snuć
    sobie jakieś domysły ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-03-08 19:24:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 19:19:17 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > coś tam do końca nie gra jak trzeba. Mając na uwadze, że kiedy eurobank o
    > ile dobrze pamiętam był całkowicie off przez kilka dni, to można snuć

    Panikujecie, przed chwilą przelałem z KKO na ROR, 2 kliknięcia na
    "Produkty" i salda zgodne.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-03-09 06:27:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 20:24:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Panikujecie, przed chwilą przelałem z KKO na ROR, 2 kliknięcia na
    > "Produkty" i salda zgodne.

    No ja też klikam zawsze w produkty i zazwyczaj po chwili no maksymalnie
    do minut kasa pojawia się na odpowiednim koncie. Jednak wczoraj tak nie
    było a nie robiłem tego po 23 podczas przetwarzania nocnego. Także mam
    wrażenie, że od kilku dni coś jest nie tak z ich systemem jak ostatnio w
    Aliorze.

    Xenocide

  • 16. Data: 2010-03-09 07:48:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 06:27:56 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > było a nie robiłem tego po 23 podczas przetwarzania nocnego. Także mam
    > wrażenie, że od kilku dni coś jest nie tak z ich systemem jak ostatnio w

    No cóż, ja od początku praktycznie wszystkie działania na koncie robie
    jakoś między 8 a 19 i wtedy problemów praktycznie nie ma (no zdarzyło mi
    się parę razy, że chwilowo zdechło). Należy przyjąć, że w nocy bank śpi ;).

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-03-09 08:27:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 08:48:36 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > jakoś między 8 a 19 i wtedy problemów praktycznie nie ma (no zdarzyło mi
    > się parę razy, że chwilowo zdechło). Należy przyjąć, że w nocy bank śpi

    Nie no wiadomo, że każdy system bankowy się różni i trzeba znać jego tak
    zwane niedogodności/ułomności. Tylko tym razem od soboty coś się
    delikatnie mocniej popsuło w eb.

    Xenocide

  • 18. Data: 2010-03-09 18:07:02
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrak3o kasy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "xbartx" hn321o$mn8$...@i...gazeta.pl

    > No u mnie to samo, nie doszło z EB ani do Aliora ani do Polbanku. Co
    > dziwniejsze, koleżanka mi w czwartek wysłała kasę do Aliora i doszła
    > dopiero w poniedziałek, więc może w A też się rypie, albo coś bardziej
    > ogólnie?

    Czyli co/jak? Kiedy (i na ile) EB podwyższy swoje %%? :)

    Zanim klienci uciekną z EB do FM/Meritum/OFerujących -- starczy 5%,
    ale później (gdy klienci już uciekną z EB) trzeba będzie dać ponad 6%...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-03-09 18:26:49
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zanim klienci uciekną z EB do FM/Meritum/OFerujących -- starczy 5%,
    > ale później (gdy klienci już uciekną z EB) trzeba będzie dać ponad 6%...

    Ktory z powyzszych ma - tak jak EB - lokaty jednodniowe ?

    --
    in

  • 20. Data: 2010-03-09 18:53:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "sorden" hn640q$kod$...@n...mm.pl

    > Ktory z powyzszych ma - tak jak EB - lokaty jednodniowe ?

    W FM można zerwać lokatę wraz z zerwaniem [wyrośniętych jak owoce] odsetek.
    (odsetki można zabrać wraz z kapitałem przy zrywaniu lokaty)

    Nie wiem, co z Meritum.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'