  • Data: 2009-07-22 14:48:08
    Temat: w mackach Millennium
    Od: cp <cp@_pl._pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w grudniu 2008 r. "podpisalem" umowe z Millenium (via kurier -
    cudzyslow przy podpisalem zaraz sie wyjasni) .

    Bank negatywnie zweryfikowal te umowe (o czym poinformowal
    telefonicznie), bo zlozony moj podpis nie wszedzie w/g banku byl taki
    sam - pewnie "moja wina", bo posluchalem kuriera, ktory "kazal"
    podpisywac w wielu miejsach umowy pelnym imieniem i nazwiskiem (co nie
    bylo zgodne z moim wzorem podpisu zlozonym w odpowiednim "okienku"
    umowy).

    Bank chcial jeszcze raz przyslac kuriera z kolejna umowa, ale ja juz
    nie mialem ochoty na podpisywanie umowy z Bankiem Millenium, ktory wie
    lepiej jaki wzor podpisu powinienem miec........

    Bank telefonicznie mnie poinformowal, ze umowe uwaza za nie zawarta i
    ja tez oswiadczylem zgodnie, ze umowe uwazam za nie zawarta.

    Mamy luty 2009 r. - ku mojemu zdziwieniu przychodzi wyciag z konta
    Millenium za styczen. Skladam osobista wizyte w Placowce Banku.
    Przyjmuje do wiadmosci, ze do systemu komputerowego Banku jeszcze nie
    wprowadzono faktu o tym iz nie podpisalem umowy z Bankiem, a rachunek
    zostal automatycznie otworzony w momecie zlozenia mojej checi jego
    zalozenia przez Internet. Poniewaz nie podpisalem umowy z Bankiem, to
    wiecej mam nie otrzymywac zadnej korespondencji z Banku i wszystko
    jest "cacy". Rozstajemy sie pokojowo.

    Klka miesiecy spokoju i .....

    Mamy 22 lipca 2009 r. - z Banku Millenium przychodzi pismo (datowane
    21 lipca 2009):

    "Dziekujemy za korzystanie z oferty Banku Millenium, Banku dla tych,
    ktorzy cenia swoj czas, wygode i oczekuja uslug najwyzszej jakosci.
    [....]" Z powazaniem Roy Hutchinson, Dyrektor Departamentu Marketingu
    Bankowsci Detalicznej.
    Dodatkowo Bank zalacza "Informacje o zmianach z Cenniku uslug".

    "Krew mnie zalala", wiec ide do Placowki Banku.

    Wszystko co moge dla Pana zrobic, twierdzi Pani konsultantka
    Millenium, to:

    a) zaznaczyc w systemie, ze Pan nie chce dostawac inforamcji
    marketingowych
    b) powinien Pan podpisac dyspozycje zamkniecia rachunku

    Nie zamierzam podpisywac dyspozycji zamkniecia czegos, czego nigdy
    skutecznie prawnie nie otworzylem, ale staram sie byc mily i niesmialo
    pytam, czy juz mam isc do GIODO ?

    Pani Konsultantka dzwoni (jak twierdzi) do centrali Banku i .... daje
    mi do podpisania "Zgloszenie Reklamacji" (druk dla klienta Banku),
    proszac o wpisanie danych osobowych (w tym numer telefonu, numer
    rachunku, numer karty, etc, etc)

    Pamietacie "paragraf 22"? :-)

    Szanowni grupowicze - wszelkie Wasze sugestie, komentarze mile
    widziane.