-
Data: 2009-07-22 14:48:08
Temat: w mackach Millennium
Od: cp <cp@_pl._pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam,
w grudniu 2008 r. "podpisalem" umowe z Millenium (via kurier -
cudzyslow przy podpisalem zaraz sie wyjasni) .
Bank negatywnie zweryfikowal te umowe (o czym poinformowal
telefonicznie), bo zlozony moj podpis nie wszedzie w/g banku byl taki
sam - pewnie "moja wina", bo posluchalem kuriera, ktory "kazal"
podpisywac w wielu miejsach umowy pelnym imieniem i nazwiskiem (co nie
bylo zgodne z moim wzorem podpisu zlozonym w odpowiednim "okienku"
umowy).
Bank chcial jeszcze raz przyslac kuriera z kolejna umowa, ale ja juz
nie mialem ochoty na podpisywanie umowy z Bankiem Millenium, ktory wie
lepiej jaki wzor podpisu powinienem miec........
Bank telefonicznie mnie poinformowal, ze umowe uwaza za nie zawarta i
ja tez oswiadczylem zgodnie, ze umowe uwazam za nie zawarta.
Mamy luty 2009 r. - ku mojemu zdziwieniu przychodzi wyciag z konta
Millenium za styczen. Skladam osobista wizyte w Placowce Banku.
Przyjmuje do wiadmosci, ze do systemu komputerowego Banku jeszcze nie
wprowadzono faktu o tym iz nie podpisalem umowy z Bankiem, a rachunek
zostal automatycznie otworzony w momecie zlozenia mojej checi jego
zalozenia przez Internet. Poniewaz nie podpisalem umowy z Bankiem, to
wiecej mam nie otrzymywac zadnej korespondencji z Banku i wszystko
jest "cacy". Rozstajemy sie pokojowo.
Klka miesiecy spokoju i .....
Mamy 22 lipca 2009 r. - z Banku Millenium przychodzi pismo (datowane
21 lipca 2009):
"Dziekujemy za korzystanie z oferty Banku Millenium, Banku dla tych,
ktorzy cenia swoj czas, wygode i oczekuja uslug najwyzszej jakosci.
[....]" Z powazaniem Roy Hutchinson, Dyrektor Departamentu Marketingu
Bankowsci Detalicznej.
Dodatkowo Bank zalacza "Informacje o zmianach z Cenniku uslug".
"Krew mnie zalala", wiec ide do Placowki Banku.
Wszystko co moge dla Pana zrobic, twierdzi Pani konsultantka
Millenium, to:
a) zaznaczyc w systemie, ze Pan nie chce dostawac inforamcji
marketingowych
b) powinien Pan podpisac dyspozycje zamkniecia rachunku
Nie zamierzam podpisywac dyspozycji zamkniecia czegos, czego nigdy
skutecznie prawnie nie otworzylem, ale staram sie byc mily i niesmialo
pytam, czy juz mam isc do GIODO ?
Pani Konsultantka dzwoni (jak twierdzi) do centrali Banku i .... daje
mi do podpisania "Zgloszenie Reklamacji" (druk dla klienta Banku),
proszac o wpisanie danych osobowych (w tym numer telefonu, numer
rachunku, numer karty, etc, etc)
Pamietacie "paragraf 22"? :-)
Szanowni grupowicze - wszelkie Wasze sugestie, komentarze mile
widziane.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 22.07.09 16:11 Maciek
- 22.07.09 18:47 cp
- 22.07.09 19:44 eg
- 22.07.09 19:52 MarekZ
- 22.07.09 20:02 cp
- 22.07.09 21:09 MarekZ
- 22.07.09 22:13 cp
- 22.07.09 22:24 MarekZ
- 22.07.09 23:10 cp
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie