eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwalka o klienta - w ktorym banku?walka o klienta - w ktorym banku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: walka o klienta - w ktorym banku?
    Date: Mon, 30 Oct 2006 22:44:52 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 34
    Message-ID: <ei5rp2$nsp$1@node4.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: cust-194-54-188-144.flashnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node4.news.atman.pl 1162244706 24473 194.54.188.144 (30 Oct 2006 21:45:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Oct 2006 21:45:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0644-1, 2006-10-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399644
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak wyglądają Wasze próby rezygnacji z usług bankowych np. prowadzenie
    konta, karta kredytowa, kredyt w koncie?

    Właśnie robię eksperyment....
    najłatwiej poszło w Multibanku, jak chciałem zrezygnować z karty
    kredytowej i kredytu w KO to rezygnacja odbyła się zupełnie "bez
    zgrzytów" - pracownicy banków nie próbowali mnie nawet namawiać do tego,
    aby z ww. nie rezygnował.

    Nieco inaczej było w BPH. Zostałem szczegółowo wypytany dlaczego
    rezygnuję z ich kk i pracownik próbował mnie przekonać, abym tego nie
    robił. Niczego jednak nie zaoferował więc zrezygnowałem...
    Tutaj ciekawostka, było to kilka miesięcy temu, ale wyciągi dostaję do
    dzisiaj ;-(

    Dzisiaj zrezygnowałem z ich konta osobistego i pracownik (w innym
    oddziale) również przekonywał, że to fajne konto i na pewno mi się
    przyda. Dodatkowo próbował mi wmówić (nie udało mu się), że zrezygnować
    z konta mogę tylko w tym oddziale gdzie je założyłem...Osoba z tamtego
    oddziału ma do mnie jeszcze dzwonić, zobaczymy.

    Następnie kk z Citi. Zadzwoniłem i zapytałem jaka jest procedura
    rezygnacji - na info dokładnie mi wytłumaczono i nie było pytania
    dlaczego chcę zrezygnować.
    Kolejna próba - zadzwoniłem i poprosiłem o wyciąg za ostatnie 3 m-ce
    (takie działanie zwykle o czymś świadczy), ale nadal nikt mnie nie
    zapytał dlaczego to robię. Obroty mam niezłe. Ciekawy jestem czy jak im
    wyślę wniosek o rezygnację to ktoś się tematem zainteresuje? Słyszałem,
    że Citi zwykle walczy o klienta...

    Macie jakieś doświadczenia?

    pozdr.
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1