  • 1. Data: 2002-10-04 07:46:04
    Temat: wap mbank/multibank przez GPRS :(
    Od: Daria <d...@3...com>

    Mam problem - siec Era, telefony Siemens ME45 i Siemens M50.
    Udalo sie komus skonfigurowac Siemensa zgodnie z poradami na stronie?
    Ciagle mi wyskakuje "Unrecoverable security error" (w polskim menu Blad
    zabezpieczen). Panie z multilinii nie sa zbyt pomocne.
    Na Ericssonie t39 wszystko chodzi bez zarzutu.

    pozdrawiam,
    Daria

  • 2. Data: 2002-10-04 12:09:20
    Temat: Re: wap mbank/multibank przez GPRS :(
    Od: "Marcin I." <m...@p...beztegotxt.fm>

    Tajemniczy(a) "Daria" <d...@3...com> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:3D9D473C.5060206@3dartbezspamu.com...
> [...]
    | Udalo sie komus skonfigurowac Siemensa zgodnie z poradami na stronie?
    | Ciagle mi wyskakuje "Unrecoverable security error" (w polskim menu Blad

    A wylaczylas certyfikaty zabezpieczen ??

  • 3. Data: 2002-10-04 14:56:40
    Od: Daria <d...@3...com>

    Marcin I. wrote:
    > Tajemniczy(a) "Daria" <d...@3...com> wystuka?(a) na klawiaturze par?
    > literek w wiadomo?ci news:3D9D473C.5060206@3dartbezspamu.com...
    >
    > A wylaczylas certyfikaty zabezpieczen ??

    Zawsze wylaczalam secure prompt. Teraz jak wylaczylam wszystkie CA po
    kolei to zadzialalo.

    Thx.
    Daria

  • 4. Data: 2002-10-04 15:10:08
    Od: Daria <d...@3...com>

    Daria wrote:

    > Zawsze wylaczalam secure prompt. Teraz jak wylaczylam wszystkie CA po
    > kolei to zadzialalo.

    Tzn. nie do konca. Strona glowna sie pokazala ale po wpisaniu loginu i
    hasla wywala mnie z powrotem na glowna. :(
    I jak tu normalnych userow przekonac do wap...

    pzdr,
    Daria