  • 1. Data: 2002-10-04 07:24:05
    Temat: Z KB24 do mBanku
    Od: Seva <s...@p...lp>

    Miałem zdefiniowany rachunek w KB24 i korzystając z niego często
    przesyłałem pieniądze do mBanku. Ów zdefiniowany rachunek był w postaci
    24-ro cyfrowej. Po zmianach w mBanku od 1-szego października nr bez liczby
    kontrolnej jest odrzucany i nic w tym dziwnego. Dziwne natomiast jest to,
    ze KB24 nie chce przyjac nr-u r-ku z liczbami kontrolnymi. Jak powinienem
    zapisac ten numer? Probowalem juz pisac jednym ciagiem i z myslnikami
    chyba we wszystkich mozliwych kombinacjach. Jakieś pomysły?

    --
    Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

  • 2. Data: 2002-10-04 07:59:41
    Temat: Re: Z KB24 do mBanku
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
    > zapisac ten numer? Probowalem juz pisac jednym ciagiem i z myslnikami
    > chyba we wszystkich mozliwych kombinacjach. Jakieś pomysły?

    sa tylko 2 dopuszczalne formy zapisu rachunku z 26 cyf
    - albo jednym ciagiem cale 26 cyfr
    - albo np 00 1140 2004 0000 0000 0000 0000 czyli po 4 cyfry z odstepem -
    ale mysle jest to raczej do celow wizualizacyjnych niz dla przelewu

  • 3. Data: 2002-10-04 08:24:06
    Od: Seva <s...@p...lp>

    krab <k...@h...pl___> napisał(a) w wiadomości

    > sa tylko 2 dopuszczalne formy zapisu rachunku z 26 cyf
    > - albo jednym ciagiem cale 26 cyfr

    Niestety, kb24 nie przyjmuje takiego zapisu.

    > - albo np 00 1140 2004 0000 0000 0000 0000 czyli po 4 cyfry z odstepem

    Jak są odstępy, to i tak są w locie redukowane do zapisu ciągłego.

    --
    http://www.vege.pl/ [Wegetariański niezbędnik]

  • 4. Data: 2002-10-04 08:44:53
    Od: Seva <s...@p...lp>

    > sa tylko 2 dopuszczalne formy zapisu rachunku z 26 cyf

    Poradzilem sobie inaczej.
    Były problemy ze zmiana nr rachunku w zdefiniowanym przelewie, wiec go
    skasowalem i zdefiniowalem nowy.

    --
    http://vrinda.net.pl/ [Portal Wisznuicki]