  • Data: 2007-02-15 14:45:24
    Temat: warunki kr. hipotecznego - ocencie sami
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ledwo zaczelem szukac mieszkania, a juz banki same sie do mnie zwracaja...

    jak oceniacie takie warunki?

    Oprocentowanie: PLN - 5,26% (WIBOR 6M + marża 1,00 p.p.)
    Oprocentowanie: CHF - 3,62% (LIBOR 6M + marża 1,30 p.p.)

    1.5 % za wczesniejsza splate kredytu (dotyczy pierwszych 3 lat)
    0% za rozpatrzenie, prowizji za udzielenie, podniesienie kwoty kredytu

    na co jeszcze powinienem zwrocic uwage, kr. hipoteczny to chyba jedyna
    usluga bankowa, z ktorej jeszcze nie korzystalem...wiec jestem zupelnie
    zielony

    oferta jest z Fortis Banku....oni chyba nie sa potentatem w kr. hipotecznych

    pozdr.
    RobertS