  • Data: 2007-05-22 06:24:07
    Temat: [waw] Ktory millenium ?
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    na dniach mam nadzieje podpisywac umowe kredytowa z bankiem millenium.
    Mam zadeklarowac, w ktorym oddziale (placowce) bedzie zawierana umowa.
    O ile dobrze zrozumialem doradce z OF konta ROR i to do obslugi kredytu,
    ktore sie automagicznie zakladaja beda przypisane i 'obslugiwane' przez
    ta placowke...

    Pytanie:
    Ktory oddzial/(filie?) z sensowna i kompetentna obsluga byscie
    doradzili? Nie chodzi mi wylacznie o obsluge kredytu, choc to dla mnie
    jest najistotniejsze. Najlepiej srodmiescie/zoliborz/wola/ochota (w tej
    kolejnosci)

    dziekuje i pozdrawiam

    --
    Artur M. <czytacz>