eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja › weryfikacja
  • Data: 2009-07-17 20:39:15
    Temat: weryfikacja
    Od: cp <cp@_pl._pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    jak dzwonie do banku, posrednika finansowego(OF), etc w celu dokonania
    czynnosci zwizanych z moim np kontem/rachunkiem/etc to podlegam
    procesowi weryfikacji (kody dostepu/ nazwisko panienskie matki, numery
    PESEL, dowodu, etc, etc - najrozmaitsza kombinacja). Ten proces
    rozumiem i akceptuje.

    Czasem jednak wystepuje sytuacja odwrotna - to do mnie w/w dzwonia (w
    roznych celach).

    Pytaja sie mnie o imie, nazwisko (potwierdzam) i pytam o co chodzi -
    na to zwykle slysze, ze musza mnie zweryfikowac i zaczynaja zadawac
    pytania szczegolowe - najczesciej o tzw "wrazliwe dane osobowe".

    "Pól" biedy jesli numer telefonu na komorce mi sie "wyswietla" i jest
    mi znany, ale czesto dzwonia z numeru, ktory sie nie prezentuje.

    Gdy probuje ich zweryfikowac, to zwykle skutkuje to bardzo szybkim
    zakonczeniem rozmowy bez rowizazania sprawy.

    Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
    jesli w ogole jest to mozliwe.

    Pytac ich np o ilosc rachunkow ktore posiadam, czy tez moze (to juz
    zart) o nazwisko panienskie matki P.T. Prezesa banku ??? :-) :-) :-)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1