    From: "Agilla" <a...@2...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc
    .telefonia.gsm.gielda,pl.misc.telefonia.gsm.sms
    Subject: wielka prosba!
    Date: Sat, 8 Mar 2003 22:43:20 +0100

    witam wsztystkich
    mam goraco prosbe, otoz pisze prace magisterska na temat wykorzystywania
    telefonow komorkowych w uslugach bankowych, opiera sie ona glownie na
    ankiecie i bardzo zalezy mi na jak najwiekszej liczbie odpowiedzi. Wiec
    jezeli ma ktos chwilke i checi to moze wypenic ja na stronie
    http://mojaankieta.republika.pl
    Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...
    Od razu dziekuje bardzo za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Asia