  • 1. Data: 2009-09-08 15:41:49
    Temat: witam grupę - nowy
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    Witam,

    Właśnie wróciłem po dłuższym pobycie w Angli.
    Pracowałem oczywiscie przy bankowaości i poszukuje pracy w Polskim city,
    Najchętniwj w Niemieckim bankuj

    POzdrawiam grupę

    kolina

  • 2. Data: 2009-09-08 15:54:21
    Temat: Re: witam grupę - nowy
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witamy i od razu prosimy o zastosowanie się do tego :)

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Damian

    PS. Mam nadzieje że ja dobrze ustawiłem :)

  • 3. Data: 2009-09-08 16:07:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.Kolina wrote:
    > Witam,
    >
    > W?a?nie wróci?em po d?u?szym pobycie w Angli.

    taaaa

    Recent Activity:

    Przewężenie na Solidarno?ci pl.regionalne.warszawa 7 hours ago
    kiedy wreszci estadion żużlowy pl.regionalne.warszawa 7 hours ago
    nokia 5800 w play ile trzyma bateria ? pl.misc.telefonia.gsm 18
    hours ago
    co proponuje teraz Era ? pl.misc.telefonia.gsm 21 hours ago
    czy będzie można tam doładować komoorke jak sie wyladuje?
    pl.regionalne.warszawa 21 hours ago
    Kolejna tragedia na pokazach pl.rec.lotnictwo 25 hours ago
    WIZY DO ROSJI - nie polecam!!!!!!!!!!!!! pl.regionalne.warszawa 26
    hours ago
    Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53 pl.rec.nurkowanie 26 hours ago
    czy kto? z was też ma kłopot z kodami weryfikacyjnymi na ...
    pl.misc.telefonia.gsm 27 hours ago
    czy będzie można tam doładować komoorke jak sie wyladuje?
    pl.regionalne.warszawa 34 hours ago

  • 4. Data: 2009-09-08 16:08:20
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > PS. Mam nadzieje że ja dobrze ustawiłem :)

    A nie uważasz że ustawieni Windows jest bardziej lepsze bo przewciez wszyscy
    maja Windowsy, a ja np. nie mam żadnego ISO

    jk

  • 5. Data: 2009-09-08 16:09:07
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > pl.regionalne.warszawa 34 hours ago

    Bo wróciłem 35 godzin temu

    jk

  • 6. Data: 2009-09-08 16:28:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.Kolina wrote:

    > A nie uwa?asz ?e ustawieni Windows jest bardziej lepsze
    NIE

    > bo przewciez wszyscy maja Windowsy,

    NIE

    a ja np. nie mam ?adnego ISO

    I to jest właśnie twój problem

  • 7. Data: 2009-09-08 16:28:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.Kolina wrote:

    > Bo wróci?em 35 godzin temu

    taaa
    jeszcze tu cię nie było.

  • 8. Data: 2009-09-08 17:30:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "J.Kolina" news:h85vjf$utq$1@news.onet.pl

    > A nie uważasz że ustawieni Windows jest bardziej lepsze bo przewciez
    wszyscy
    > maja Windowsy, a ja np. nie mam żadnego ISO

    Niby nowy na grupie a już zaliczą taką "wtopę" :) Buuuu!

  • 9. Data: 2009-09-08 17:31:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "J.Kolina" news:h85vku$v27$1@news.onet.pl

    > Bo wróciłem 35 godzin temu

    Co ty na lotnisku mieszkasz? ;)
    A po przelocie samolotem to może warto by było się odświeżyć (prysznic
    itp.), napić się piwka a dopiero potem przed monitorem zasiadać ;)

  • 10. Data: 2009-09-08 17:34:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "J.Kolina" news:h85u1p$qj2$1@news.onet.pl

    > Właśnie wróciłem po dłuższym pobycie w Angli.

    Anglii :) - prościej UK :)

    > Pracowałem oczywiscie przy bankowaości i poszukuje pracy w Polskim city,

    A jest jakieś polskie City bo ja nic o czymś takim nie wiem :) - Niemcy mają
    Frankfurt nad Menem, UK ma Londyn a Polska?

    > Najchętniwj w Niemieckim bankuj

    http://tnij.org/d9ot
    Proszę.

    > POzdrawiam grupę