  • 1. Data: 2009-09-08 13:40:03
    Temat: eurobank i KO - matematyczna ciekawostka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak dzisiaj zupełnie przez przypadek zaglądnąłem w historię KO i moim
    oczom ukazało się takie oto iście matematyczne cudo :)

    01-09-2009 Przelew przychodzący wewnętrzny
    1,415.00

    02-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.23 1,415.23

    03-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,415.45

    04-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,415.67

    05-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,415.89

    06-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,416.11

    07-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,416.33

    08-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    0.22 1,416.55

    Zna ktoś jakieś w miarę racjonalne wytłumaczenie powyższego, bo ja się
    poddałem. Logicznie skoro pierwsze odsetki wynosiły 23 gr i powiększyły,
    jakby nie patrzeć, stan wyjściowy to jakim cudem kolejne odsetki wynoszą
    już tylko 22 gr? To jakaś wyższa półka matematyczna czy jak ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-09-08 13:42:30
    Temat: Re: eurobank i KO - matematyczna ciekawostka
    Od: Raff <r...@g...com>

    A kiedy nastąpiła zmiana oprocentowania z 6,06% na 5,7%.

  • 3. Data: 2009-09-08 13:43:35
    Od: z...@o...pl

    może winna jest obniżka oprocentowania z 6,06% na 5,70%?

  • 4. Data: 2009-09-08 13:50:06
    Od: "Apronet Serwis" <s...@a...com.pl>

> [...]
    >
    > 02-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
    > 0.23 1,415.23
    >
    > 03-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek

    za 01.09 przy odsetkach 6,06 miałeś 0,234928

  • 5. Data: 2009-09-08 14:05:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A no fakt. Przepraszam za zamieszanie, ale zamianę % nie wziąłem pod
    uwagę, ale wtopa! hłe hłe

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-08 14:07:05
    Temat: braki i wtopa autora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Nie czytać. Albo może czytać ku przestrodze ;)

    Xenocide