    From: Jan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: witam i pytam
    Date: Wed, 25 Jan 2012 02:49:53 -0800 (PST)

    Witam Serdecznie.
    Mam 4 sprawy:
    1. mBank od niedawna (kilka msc) pobiera sobie po 2 PLN za brak
    płatności kartowych. Jak to obejść? Zaznaczam, iż czytałem już podobne
    wątki na tym forum ale nic dla siebie nie znalazłem.
    2. złożyłem wniosek o konto przez Grupera w banku Allior. Czy łatwo i
    w jaki sposób mogę się od nich wypisać? Zwłaszcza jakoś online lub
    korespondencyjnie, tzn. mam daleko do ich placówek...?
    3. Co polecacie zamiast mBanku bo w kwietniu kończy mi się u nich OC
    na auto, więc będzie okazja. Dzwoniłem do nich bo miałem ochotę wziąć
    net od Playa dla nowych abonentów, ale się okazało, że OC mi na to nie
    pozwala. Ponadto nie można wziąć u nich usługi Internet w nocy za 10
    PLN msc.
    4. Czytałem, że podaliście sposób na obejście prowizji za kartę:
    zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić bez
    uwiarygadniania się zaświadczeniami od policji o zgłoszeniu kradzieży
    karty lub coś podobnego...?

    Swoją drogą jak miałem 5 000 PLN przez kilka msc na koncie
    (zwykłym=nieoprocentowanym) to do nic za to nie dali, a za kartę
    płacić każą (tzn. Sami sobie biorą :D)
    Serdecznie dziękuję.