  • 1. Data: 2012-01-25 10:49:53
    Temat: witam i pytam
    Od: Jan <k...@g...com>

    Witam Serdecznie.
    Mam 4 sprawy:
    1. mBank od niedawna (kilka msc) pobiera sobie po 2 PLN za brak
    płatności kartowych. Jak to obejść? Zaznaczam, iż czytałem już podobne
    wątki na tym forum ale nic dla siebie nie znalazłem.
    2. złożyłem wniosek o konto przez Grupera w banku Allior. Czy łatwo i
    w jaki sposób mogę się od nich wypisać? Zwłaszcza jakoś online lub
    korespondencyjnie, tzn. mam daleko do ich placówek...?
    3. Co polecacie zamiast mBanku bo w kwietniu kończy mi się u nich OC
    na auto, więc będzie okazja. Dzwoniłem do nich bo miałem ochotę wziąć
    net od Playa dla nowych abonentów, ale się okazało, że OC mi na to nie
    pozwala. Ponadto nie można wziąć u nich usługi Internet w nocy za 10
    PLN msc.
    4. Czytałem, że podaliście sposób na obejście prowizji za kartę:
    zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić bez
    uwiarygadniania się zaświadczeniami od policji o zgłoszeniu kradzieży
    karty lub coś podobnego...?

    Swoją drogą jak miałem 5 000 PLN przez kilka msc na koncie
    (zwykłym=nieoprocentowanym) to do nic za to nie dali, a za kartę
    płacić każą (tzn. Sami sobie biorą :D)
    Serdecznie dziękuję.

  • 2. Data: 2012-01-25 11:09:57
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Jan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
[...]

    * Zastrzez karte w serwisie mBanku (po zalogowaniu sie)
    albo przez infolinie

    2. złożyłem wniosek o konto przez Grupera w banku Allior. Czy łatwo i
    w jaki sposób mogę się od nich wypisać? Zwłaszcza jakoś online lub
    korespondencyjnie, tzn. mam daleko do ich placówek...?

    * Zadzwon na infolinie i zapytaj
    - ja bylem osobiscie bo chcialem miec potwierdzenie.

    3. Co polecacie zamiast mBanku

    Cos co jest w pelni bezplatne + wszystkie bankomaty za free
    ew. przy spelnieniu malo uciazliwego warunku
    Moze byc np. GetinOnline (swobodne) albo w DB itp

    4. Czytałem, że podaliście sposób na obejście prowizji za kartę:
    zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić

    * TAK - to nie jest "obejscie" tylko rezygnacja z karty

    Swoją drogą jak miałem 5 000 PLN przez kilka msc na koncie
    (zwykłym=nieoprocentowanym) to do nic za to nie dali, a za kartę
    płacić każą (tzn. Sami sobie biorą :D)

    * Bo na koncie nieoprocentowanym trzyma sie tylko gotowke
    ktora jest potrzebna na biezace wydatki

    Serdecznie dziękuję.

    *No problem

  • 3. Data: 2012-01-25 12:57:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie
    płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest
    nierozdzielna od płaceniowej :(
    Marx

  • 4. Data: 2012-01-25 13:30:58
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

    > Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie
    > płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest
    > nierozdzielna od płaceniowej :(
    > Marx

    Coś oszukujesz, ja zamówiłem debet, aktywowałem, użyłem jej raz w bankomacie i
    zastrzegłem.
    Wszystkie wpłatomaty łykają ją bez najmniejszego problemu, mimo zastrzeżenia hohoho
    temu.

  • 5. Data: 2012-01-25 13:32:24
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 25 Sty, 13:57, Marx <M...@n...com> wrote:
    > Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie
    > płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest
    > nierozdzielna od płaceniowej :(
    > Marx

    Jak jest dokładnie z tą kartą? Da się ją zawieszać okresowo poprzez
    WWW, czy jedynie można z niej zrezygnować....? U mnie w miejscowosci
    biedronka kart nie przyjmuje Lidla nie ma, więc w sumie chyba ją
    oddam...

  • 6. Data: 2012-01-25 13:35:09
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-25 11:49, Jan pisze:
> [...]
    > płatności kartowych. Jak to obejść? Zaznaczam, iż czytałem już podobne
    > wątki na tym forum ale nic dla siebie nie znalazłem.

    Zastrzec kartę.

> [...]
    > net od Playa dla nowych abonentów, ale się okazało, że OC mi na to nie
    > pozwala. Ponadto nie można wziąć u nich usługi Internet w nocy za 10

    mB olać totalnie. U mnie sprawdza się tandem eBGŻ (konto z podwyżką,
    zwane "z łapówką" - płacą 1% wpływu, biorą 5zł za kartę, ale bezprowiz.
    wszystkie bankomaty) plus BGŻOptima jako oszczędnościowe. Poza tym
    lokaty tam, gdzie akurat dobrze płacą.
    Jeśli nie, to chyba Czarneckie. Idea? KK (KIS) z OF.

> [...]
    > zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić bez
    > uwiarygadniania się zaświadczeniami od policji o zgłoszeniu kradzieży
    Tak, w serwisie transakcyjnym. Zastrzegasz i podajesz powód "rezygnacja
    z karty". Zero kłamstwa, dla prostolinijnych. :)

    > Serdecznie dziękuję.

    A proszę! :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2012-01-25 13:43:46
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > mB olać totalnie. U mnie sprawdza się tandem eBGŻ (konto z podwyżką, zwane "z
    > łapówką" - płacą 1% wpływu, biorą 5zł za kartę, ale bezprowiz. wszystkie
    > bankomaty)

    Tylko skad wiesz ze pytajacy ma regularne dochody
    i na tyle wysokie aby 1% zrownowazyl oplate za karte __8zl__ ??

    Pozdro ;)

  • 8. Data: 2012-01-25 13:53:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Jan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
> [...]

    WWW, czy jedynie można z niej zrezygnować....? U mnie w miejscowosci
    biedronka kart nie przyjmuje Lidla nie ma, więc w sumie chyba ją

    Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj
    i nie truj juz w temacie ;)

  • 9. Data: 2012-01-25 14:09:33
    Od: Jan <k...@g...com>

    wiadomościnews:ab471a5f-b045-4a48-a73a-aaf84caf2388@
> [...]
    > oddam...
    >
    > Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj

    Ależ ja nie truję, lecz jedynie grzecznie pytam ;) Jak zakładałem
    ekonto było prowadzenie bezpłatne, a przelewy bodajże po 0,50 PLN. Po
    prostu nie lubię płacić cokolwiek i komukolwiek jeśli się na to nie
    zgodziłem. Bank zmienił warunki po prostu. Trzeba być elastycznym, a
    nie jak większość społeczeństwa ma konto w jednym banku do końca życia
    (pewnie w PKO BP). :D

  • 10. Data: 2012-01-25 14:20:08
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Jan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 25 Sty, 14:53, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

    > Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj
    > i nie truj juz w temacie ;)

    >Ależ ja nie truję, lecz jedynie grzecznie pytam ;)

    Totez dostales juz kilka grzeczynych odpowiedzi w temacie

    > Bank zmienił warunki po prostu. Trzeba być elastycznym

    No to bądz i idz tam gdzie wg. ciebie jest lepiej (dla ciebie)
    kilka podpowiedzi gdzie tez juz dostales.

    Pozdro