  • 11. Data: 2009-08-14 11:39:54
    Temat: Re: wkurza mnie juz ten mBank
    Od: "senser" <senser@WYTNIJ_TOkonto.pl>

    Przypuszczam, że może być ciekawym sposobem na rozwiązanie tego i tym podobnych
    problemów instytucja &#8222;pozwu zbiorowego&#8221;.
    Zauważyłem, że już w tym trybie zawiązują się pierwsze grupy, które chcą pozwać takie
    firmy jak: J.W Construction (deweloperzy, spółdzielnie), Erę, mBank, Cetelem i inne.
    Można tam sobie założyć dowolną grupę i inicjatywa nie ogranicza się tylko do tych
    firm
    Szerzej o tej inicjatywie poczytacie tu: www.pozywamy-zbiorowo.pl
    Uwaga! Ten tryb nie jest kosztowny i można ubiegać się o nawet niskie kwoty!
    Ważne aby grupy tworzone do pozwu były jednolite gatunkowo (dotyczyły jednego rodzaju
    sprawy i najlepiej podobnych kwot, odszkodowania są jednakowe dla każdego z grupy).
    Grupa pozwu zbiorowego musi liczyć co najmniej 10 osób.
    A niektóre firmy są mistrzami świata w przekręcaniu swoich klientów masowo na małe
    kwoty licząc na ich bezsilność i lenistwo.
    Obliczyłem, że firma która tylko 2000 klientom (przy kilku mln to żaden problem)
    dołoży &#8222;extra&#8221; z różnych powodów 30,00 zł to da kwotę rocznie cirka 240
    000,00 zł !!
    A potrafią, oj potrafią (głośny przypadek Ery vide &#8222;podwójne faktury&#8221;)
    Czasem może warto coś zrobić konkretnego a nie tylko narzekać??

  • 12. Data: 2009-08-15 13:32:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "senser" h63iea$sgr$...@z...wcss.wroc.pl

> [...]
    > Zauważyłem, że już w tym trybie zawiązują się pierwsze grupy, które
    > chcą pozwać takie firmy jak: J.W Construction (deweloperzy, spółdzielnie),

    Mnie też nie podoba się rozcieńczone okradanie.
    Chętnie przyłączę się do każdego słusznego sprzeciwu. :)

> [...]

    > problem) dołoży &#8222;extra&#8221; z różnych powodów 30,00 zł to da kwotę

    Na posagi dla córek (15 lat odkładania) czy wyjazdy wakacyjne prezesów -- starczy. :)

    > A potrafią, oj potrafią (głośny przypadek Ery vide &#8222;podwójne faktury&#8221;)
    > Czasem może warto coś zrobić konkretnego a nie tylko narzekać??

    Na razie nie wiem, o co chodzi z mBankiem, ale po zapoznaniu się ze sprawą,
    chętnie się przyłączę, o ile okaże się, że mBnak kantuje. Prywatnie to nawet
    byłoby mi na rękę pokłócenie się z mBankiem, ale bez słusznej przyczyny nie
    mogę tego zrobić. :)

    -=-

    Choć wyglądało na żart -- poważnie proponowałem, aby z prezentów dawanych przez banki
    utworzyć fundusz ochrony klientów. Alior daje po stówce za kartę. Z tego można
    uzbierać
    całkiem niezłą sumkę na prawników. Później fundusz rósłby samoczynnie, o ile nie
    wchodziłoby się w niesłuszne spory -- przegrany by płacił za prawników, za rozprawy
    itp...

    Poszkodowany brałby swoje, a fundusz swoje. :)

    Trudne do uzyskania w Polsce?

    -=-

    Arab kupuje stocznie od Polaka? Dlaczego inni mogą robić wszystko, a Polaków na nic
    nie stać? :)

    -=-

    Jak już napisałem -- nie wiem, o co chodzi, ale jeśli spór z mBankiem jest słuszny,
    chętnie przyłączę się. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'