eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;) › wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    From: lelek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    Date: Mon, 01 Dec 2008 19:13:31 +0100

    Witam serdecznie,

    Jako że założyłem w piątek "konkursowe konto" postanowiłem dzisiaj
    wpłacić na swój rachunek gotówkę w oddziale Aliora. Nie znając procedury
    zapytałem Pani, co muszę podać przy wpłacie. "Podać numer konta?",
    zapytałem. "A chce Pan wpłacać na kogoś konto, czy swoje?" - usłyszałem
    w odpowiedzi kontr-pytanie. "Na swoje". Pani na to "W takim razie
    poproszę dowód, nr. konta nie wystarczy". I tutaj następuje tragedia
    zapomniałem dokumentów osobistych. Gdy to oświadczyłem, Pani w kasie
    stwierdziła, że w takim wypadku z wpłaty nici. Podziękowałem i
    pożegnawszy się, wyszedłem.
    Mając nadal gotówkę w kieszeni udałem się do pobliskiego PKO BP SA,
    gdzie bez problemu udało mi się podając Pani tylko nr konta na
    wyświetlaczu komórki wpłacić kwotę na swoje konto Inteligo.
    Pytanie: dlaczego niektóre banki potrzebują dowodu osobistego by przyjąć
    od klienta/właściciela gotówkę? Czyżby strach przed wpłatą korupcyjnej
    korzyści majątkowej o której dużo mówił brat Jarosław K. były premier?

    Przy okazji pytanie: które banki nie wymagają dowodu tożsamości by
    wpłacić pieniądze w oddziale banku? wiem, że w Lukas Banku także na
    "dzień dobry" proszą o dowód osobisty. Na razie PKO BP jest jedynym
    znanym mi przypadkiem, gdy do wpłaty w oddziale wystarczy nr. konta.

    Pozdrawiam serdecznie,

    lelek