eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;) › Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
  • Data: 2008-12-02 17:13:11
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Chcą, ale na PJ nie wpłacisz. :)
    >Nawet wówczas nie wpłacisz, gdy Cię doskonale znają!!

    W Lukasie? Miałem problem, gdy nieopatrznie powiedziałem, że na
    własne konto, wtedy zaczęła się szopka.
    Tłumaczenie obsługi: jeżeli przy operacjach na koncie dysponenta
    wybierają opcję w systemie to muszą podać dane, chyba nr dowodu i ode
    mnie jakiś PIN chcieli (w ogóle nie pamiętam żebym miał jakiś PIN).
    Rozwiązanie: podać nr konta, pytanie kto jest właścicielem, podać
    nazwisko. Kto wpłaca? Właściciel. Dowodów i pinów nie chcą, bo wybrali
    opcję wpłata na dowolny rachunek przez kogoś "z ulicy". A dane
    wpłacającego takie jak beneficjenta.
    Nie pamiętam, aby w innych bankach (PEKAO SA, KB, ING) żądano ode
    mnie dokumentów przy wpłacie na konto (innej) osoby fizycznej. Fakt,
    że małe kwoty.

    Arek