  • 1. Data: 2005-05-23 14:35:09
    Temat: wplata na konto a bledny adres
    Od: "Extreme" <...@...com>

    Orientuje sie ktos moze co sie dzieje w wypadku gdy wplacam pieniadze na
    konto (konkretnie w agencji PKO BP na konto Inteligo), imie i nazwisko
    podalem prawidlowe, numer konta tez ale podalem bledny adres (tj. juz
    nieaktualny, bo zapomnialem ze ta osoba ktorej wplacalem zmienila adres).
    Czy pieniadze dotra na konto? Co sie dzieje w takim przypadku?
    Zaznaczam ze PKO BP moze nie wiedziec ze to jest poprzedni adres wlasciciela
    konta (nie wiem jak dlugo ma on konto).

    Co robic? Help!

  • 2. Data: 2005-05-23 14:37:31
    Temat: Re: wplata na konto a bledny adres
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Extreme" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaznaczam ze PKO BP moze nie wiedziec ze to jest poprzedni adres
    > wlasciciela konta (nie wiem jak dlugo ma on konto).

    spoko, dojda.
    Dla systemu liczy sie tylko poprawny numer rachunku.

    p.

  • 3. Data: 2005-05-23 15:39:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 May 2005 16:37:31 +0200, w <d6sq4e$nih$1@nemesis.news.tpi.pl>, "pit."
    <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał(-a):

    > spoko, dojda.
    > Dla systemu liczy sie tylko poprawny numer rachunku.

    Nie całkiem, nie w każdym banku.
    W którymś "PKO" musisz podać prawidłowe dane, ale nie pamiętam w którym "PKO":)