  • 11. Data: 2009-08-18 19:43:50
    Temat: Re: www.keepitsimple.pl - OpenFinance
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:h6ed4d$mii$1@inews.gazeta.pl...

    > Sądzę, że beznadzieja...
    > pwz

    Dlaczego tak uważasz?

    Ja myślę, że taki pomysł jest lepszy niż
    super-duper-złoto-platynowy-prestiż. Przynajmniej jest choć w minimalnym
    stopniu z jajem. Choć atrakcyjność finansowa tych kart wydaje się być
    nędzna.

  • 12. Data: 2009-08-18 19:50:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "corner" news:h6evn0$8lg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Ale różowa...

    Ja tam dostrzegam również inne kolorki ;)

  • 13. Data: 2009-08-18 19:59:57
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > Ja widzę 2,5%....
    > https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=13
    > TOiP

    no to dzis po poludniu zmienili, poprzedni pdf zapisywal
    sie jako "KIS ..." i mial 1.5%, teraz juz jest nowy cennik :>

  • 14. Data: 2009-08-18 20:24:27
    Temat: Re: Re:
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > "Okres Spłaty Kwoty Minimalnej dla Karty kredytowej wynosi 29 dni
    > od końca cyklu rozliczeniowego."

    Ale to akurat nie oznacza wcale, że okres ten jest bezodsetkowy :-)
    Chociaż z tymi wszystkimi ocenami trzeba zaczekać, bo oferta faktycznie ulega
    jakimś modyfikacjom.

  • 15. Data: 2009-08-18 20:25:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > no to dzis po poludniu zmienili, poprzedni pdf zapisywal
    > sie jako "KIS ..." i mial 1.5%, teraz juz jest nowy cennik :>

    Duch Aliora wiecznie żywy.

    Dla jaj złozylem wniosek, poczekam sobie na telefon...

  • 16. Data: 2009-08-18 20:26:29
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Sie, 15:59, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > no to dzis po poludniu zmienili, poprzedni pdf zapisywal
    > sie jako "KIS ..." i mial 1.5%, teraz juz jest nowy cennik :>

    No prosze, jak to ladnie OF sobie zalatwilo. Nawet korektora nie
    musieli zatrudniac, wystarczylo wrzucic na pl.biznes.banki i odczekac
    pare godzin. :D

  • 17. Data: 2009-08-18 20:26:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h6evl4$umg$2@news.interia.pl...

    > Ja tam dostrzegam również inne kolorki ;)

    Różowa najbardziej zajebista - o taką wnioskowalem przed chwilą. :)

    A ta szara jest dla cieniarzy.

  • 18. Data: 2009-08-18 20:33:47
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Ya wrote:

    > U?ytkownik "Pawe?" <r...@1...0.0.1> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale to akurat nie oznacza wcale, ?e okres ten jest bezodsetkowy :-)

    zerknij w cytowany wczesniej § 5 ust. 3 umowy.

    > Chocia? z tymi wszystkimi ocenami trzeba zaczeka?, bo oferta faktycznie
    > ulega jakim? modyfikacjom.

    tak, zobaczymy co przez noc w pdf-ach pozmniejaja :)

  • 19. Data: 2009-08-18 20:43:16
    Od: noname <w...@w...pl>

    On 18 Sie, 21:43, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > super-duper-złoto-platynowy-prestiż. Przynajmniej jest choć w minimalnym
    > stopniu z jajem. Choć atrakcyjność finansowa tych kart wydaje się być

    A mi się wydaje że jest wprost przeciwnie- 0 zeta za wydanie, zero
    opłat za odnowienie, zero za wypłatę z bankomatu. Okres bez odsetek
    wychodzi 59 dni (30 dni okres rozliczeniowy + 29 na spłate). % równe
    20 to średnia rynkowa. Jeśli ktoś chce używać plastiku do transakcji
    to wygląda ta oferta IMO całkiem spoko.

  • 20. Data: 2009-08-18 20:53:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "noname" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > wychodzi 59 dni (30 dni okres rozliczeniowy + 29 na spłate). % równe
    > 20 to średnia rynkowa. Jeśli ktoś chce używać plastiku do transakcji

    No racja, mimo braku bonusów i jakichś innych wyjątkowych cech, do platności
    bezgotówkowych w ramach g-p wygląda dobrze.

    Nie przesadzaj z tym, że 20% to średnia rynkowa, bo jest ona jednak niższa.
    Poza tym te darmowe wyplaty z bankomatu mogą być też pewną zaletą (malo
    która KK to ma).

    Zwróćmy uwagę na nienajlepiej wycelowaną wysokość prowizji 2,5% za przelew.
    20% rocznie to 1,67% miesięcznie. Dopiero powyżej półtora miesiąca ta
    prowizja staje się niższa od kosztu odsetkowego wypłaty z bankomatu. A na
    dodatek pozbawia swobody (żeby zachować bezodsetkowość trzeba splacić w
    ramach g-p).