  • 1. Data: 2009-11-27 11:57:25
    Temat: wybieramy najładniejszą kartę
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

    Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-11-27 12:09:28
    Temat: Re: wybieramy najładniejszą kartę
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:heoer3$a1h$...@n...onet.pl...
    > http://www.conkarta.pl/index.php?id=56
    >
    > Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    Ja sobie zagłosowałem. Wybierałem pomiędzy 13 a 25, no i wybrałem ładniejszą
    z nich.

  • 3. Data: 2009-11-27 12:58:14
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    > http://www.conkarta.pl/index.php?id=56
    >
    > Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    Dziwne, że pominęli VE do ekonta mBanku, która moim zdaniem jest jedną z ładniejszych
    kart na
    rynku. No ale o gustach się nie dyskutuje, więc wybór najładniejszej karty to tak jak
    wybór
    najładniejszego samochodu. Każdemu co innego się podoba,

  • 4. Data: 2009-11-27 13:02:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > http://www.conkarta.pl/index.php?id=56
    >
    > Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    zdecydowanie 26
    a tak po za tym czy to nie ty mowiles ze karta ma dzialac nie wazne jak
    wyglada ?

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 5. Data: 2009-11-27 13:12:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:heoimj$hfi$1@inews.gazeta.pl...
    > zdecydowanie 26
    > a tak po za tym czy to nie ty mowiles ze karta ma dzialac nie wazne jak
    > wyglada ?

    Nie ja to mówiłem ale w sumie teżtak uważam.
    Nigdy przy wyborze karty nie kierowałem się ej wyglądem;))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-11-27 13:30:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    ____________________
    4. Data: 2009-01-09 16:20:24
    Temat: Re: co za tłukiem trzeba byc by tak skrocic nazwe na karcie
    Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gk752o$ph1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > czy to normalne by na karcie visa do konta firmowego skracac nazwe np z
    > grupa szacuneczek.org.pl do (wymiekam) gr.szac.org.pl? szlak mnie trafil
    > jak to zobaczylem, ile zlej woli trzeba miec,
    > nie aktywuje tego gowna (multibank), mBank z kolei przyslal mi z pelna
    > nazwa, wiec na pewno brakiem miejsca
    > tego wyjasnic sie nie da.

    A co ci za róznica co pisze na tej karcie. Ma działać i tyle. Chyba że
    jakims snobem jesteś

    Krzysiek
    ---------------------------------------

    podtrzymujesz swoja wersje ? :)

  • 7. Data: 2009-11-27 13:30:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie ja to mówiłem ale w sumie teżtak uważam.
    > Nigdy przy wyborze karty nie kierowałem się ej wyglądem;))

    w zestawieniu powinna jeszcze być czarna KK AQ z Multi - jak dla mnie
    najładniejsza, a z tych w zestawieniu to chyba 25

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-11-27 13:46:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:heokad$n0e$1@inews.gazeta.pl...
    > A co ci za róznica co pisze na tej karcie. Ma działać i tyle. Chyba że
> [...]

    Faktycznie mój cytat.
    Ale napisałem przecież że mam taki sam punkt widzenia.
    Dla mnie karta mogłaby być bez żadnych nadruków-byle działała
    Snobem nie jestem a i kasjerkom w Tesco nie musze imponować;)))

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-11-27 13:46:49
    Od: maruda <r...@n...com>

    kris pisze:
    > http://www.conkarta.pl/index.php?id=56
    >
    > Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    Proponuję w zamian wybierać najładniejszy papier do dupy. Wszak uroda
    tego, co dotyka mojej dupy *) jest dla mnie bardziej istotna, niż uroda
    tego, co dotyka czytnika w supermarkecie.

    ") niestety, nie natknąłem się na dedykowany papier do fiuta; proszę mi
    nie imputować pedalstwa.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2009-11-27 13:52:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maruda" <r...@n...com> napisał w wiadomości

    >Proponuję w zamian wybierać najładniejszy papier do dupy. Wszak uroda

    Prosze bardzo;))

    http://www.widelec.pl/widelec/1,99763,7172709,10_naj
    fajniejszych_wzorow_papierow_toaletowych.html

    Krzysiek