  • 11. Data: 2009-11-27 13:58:13
    Temat: Re: wybieramy najładniejszą kartę
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Faktycznie mój cytat.
    > Ale napisałem przecież że mam taki sam punkt widzenia.
    > Dla mnie karta mogłaby być bez żadnych nadruków-byle działała
    > Snobem nie jestem a i kasjerkom w Tesco nie musze imponować;)))

    ale miło jest mieć ładną kartę :)

  • 12. Data: 2009-11-27 14:09:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 14:30:31 +0100, RobertS napisał(a):

    > w zestawieniu powinna jeszcze być czarna KK AQ z Multi - jak dla mnie
    > najładniejsza, a z tych w zestawieniu to chyba 25

    Ale to jest chyba turniej kart wprowadzonych w 2009 r.?

    Bo z tych innych to mi się bardzo podobają polbankowe masterkarty
    (zwłaszcza niebieska i złota).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-11-27 14:28:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:heolva$sgk$1@inews.gazeta.pl...

    > ale miło jest mieć ładną kartę :)

    Miło to pogadać z miłą kasjerką w Tesco np.
    ;))

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-11-27 14:35:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:28:14 +0100, kris napisał(a):

    > Miło to pogadać z miłą kasjerką w Tesco np.

    A jeszcze milej pogadać z ładną i miłą panną ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-11-27 14:46:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A jeszcze milej pogadać z ładną i miłą panną ;-)

    Czasami "miła kasjerka w Tesco"= "ładna i miła panna"

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-11-27 21:14:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Lis, 12:57, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Które waszym zdaniem są najładniejsze?

    Z kartą jak z samochodem. Od wyglądu ważniejsze są parametry
    techniczne..;-)