  • 1. Data: 2005-06-16 21:25:57
    Temat: wypłata pieniędzy kartą w okienku bankowym
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Czy opłata w TOiP mBanku dotycząca "pozostałych wypłat gotówki na terenie
    kraju" odnosi się do wypłacania pieniędzy w okienku innego banku
    wyposażonym w terminal kartowy? Jesli tak, to ktory bank realizuje cos
    takiego nie pobierajac przy tym dodatkowej oplaty dla siebie?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-06-17 07:57:35
    Temat: Re: wypłata pieniędzy kartą w okienku bankowym
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > Czy opłata w TOiP mBanku dotycząca "pozostałych wypłat gotówki na terenie
    > kraju" odnosi się do wypłacania pieniędzy w okienku innego banku
    > wyposażonym w terminal kartowy?

    Wydaje mi się, że tak, ale nie napisałeś z której TOiP cytowałeś.

    PKO BP, lista terminali w oddziałach i agencjach jest na www.pkobp.pl.

  • 3. Data: 2005-06-18 09:53:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 17 czerwca 2005 09:57, gdy Wojciech Nawara napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    A to mBank ma ich kilka?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2005-06-18 09:57:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tristan Alder napisał(a):

    > A to mBank ma ich kilka?

    Nie doczytałem, że o mBank chodzi. Tak to jest, jak się w pośpiechu
    odpowiada...