    From: "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Date: Tue, 23 Nov 2004 14:08:48 +0000 (UTC)

    witam
    wypowiedzialem trzy tygodnie temu umowe z mBankiem o korzystanie z karty kredytowej i
    w dniu
    kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem potwierdzenie przyjecia
    wypowiedzenia...
    akceptuje fakt iz zanim wypowiedzenie dotrze do banku i otrzymam potwierdzenie potrwa
    to kilka
    dni ale ile mozna czekac po tygodniu czasu jak wyslalem wypowiedzenie telefonicznie
    zamowilem
    ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia umowy. Pani
    przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie wyslane do
    mnie do
    10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
    po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
    potwierdzenia
    kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia na taka
    kwote wiec
    uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od przemilego glosu)
    uslyszalem ze
    poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego dnia od
    momentu kiedy
    zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie juz
    naprawde
    niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek). Dzis jest
    wtorek,
    dzwonilem ponownie i znou uslyszalem te same zapewnienia...
    Mam juz tego dosyc!!!
    Czy to jest normalne? ze nie moge zamknac karty kredytowej z dnia na dzien? (wszelkie
    zadluzenia
    uregulowalem zanim wyslalem wypowiedzenie) skoro wyslanie do klienta potwierdzenia
    przyjecia
    wypowiedzenia umowy zajmuje im tyle czasu to zaczynam powatpiewac ze uda mi sie
    uzyskac
    potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej w ciagu 90 dni (wg oficjalnego stanowiska
    teleoperatora i
    specjalisty ds KK - musi to tyle trwac)

    od czasu kiedy w formalnosciach nieodzowny jest kontakt z mBankiem przez
    teleoperatorow i
    specjalistow (chyba samozwanczych...) zaczynam sie zrazac do tej instytucji...

    sam rachunek ekonto nie sprawial mi dotad zadnych niemilych wrazen...

    Jak dla mnie duzym problemem mBanku w obsludze klientow jest etap kiedy mamy do
    czynienia z
    czynnikiem ludzkim - NIEFACHOWA I POZBAWIONA ODPOWIEDZIALNOSCI KADRA
    PSEUDOSPECJALISTOW I NIEDOINFORMOWANYCH TELEOPERATOROW

    pozdrawiam