    From: "andrzej_wwa" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Date: Tue, 23 Nov 2004 18:37:28 +0100

    > Jeden wielki burdel. Ale tak naprawdę, to możesz sobie olać, czy cos Ci
    > przyslą czy nie. Masz dowód pisemnego wypowiedzenia umowy o kartę-to
    > wystarczy.

    Problem w tym (nie wspomnialem o tym wczesniej) ze potrzebuje miec
    potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej zeby uzyskac kredyt w PKO BP
    A tu wielki poslizg... mBank nie dosc ze nie zamknie karty od reki (a jak
    wspomnialem wypowiedzenie umowy wyslalem dopiero jak mialem czyste sumienie
    ... splacilem zadluzenie) to narzuca mi termin zamkniecia karty bardzo
    dlugi - 3 MIESIACE!!!!???
    Negocjuje wiec z PKO BP zeby wstepnie przyjeli potwierdzenie wypowiedzenia
    tejze umowy... a tu drugi p o s l i z g m B a n k sie tak z tym
    rozwleka...

    Jakie mam szanse w przypadku gdy nie zmieszcze sie w czasie z umowy
    przedwstepnej kupna/sprzedazy i umowa wygasnie... przepadnie moj zadatek...
    ja poniose koszty umowy o kredyt z PKO BP i z tego co mi wiadomo bede musial
    przez rok splacac odsetki od kredytu... aby tymi kosztami obciazyc mBank?

    pozdrawiam