    From: h...@g...pl (Michal Zbronski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: z Citibanku gdzie?
    Date: 19 Nov 2004 11:53:39 -0800

    Mam konto z limitem debetowym i karta kredytowa w Citibanku. Malzonka
    jest pelnomocnikiem konta - po dodatkowej karcie platniczej i
    kredytowej.
    Na debecie i KK limit po 4000 (uzywany mniej wiecej w polowie jeden i
    drugi).

    Jaki(e) bank(i) by grupowicze polecili na przenosiny zebym mial:
    - takie same limity (albo wieksze), i zebym tam mogl sie przeniesc
    "z bagazem" wykorzystania debetu/kk.
    - nizsze oprocentowanie debetu/kk(o to chyba nietrudno :) )
    - niewygorowane oplaty za konto i KK
    - najlepiej zeby konto i KK byly w jednym banku.
    - dostep przez internet, dzialajacy nie tylko w IE (bron boze cos
    uzaleznionego od Windows)
    - darmowe lub niedrogie przelewy z internetu
    - najlepiej darmowe lub niedrogie potwierdzenia przelewow (nie jest
    konieczne, ale ulatwia zycie)
    - niedrogie, lub najlepiej darmowe wyplaty z obcych bankomatow, a
    ze swoich - darmowe (to chyba prawie wszedzie)

    po wstepnych poszukiwaniach zastanawiam sie nad mBankiem lub Fortis
    jezeli chodzi o konto i BPH lub mBank jezeli chodzi o KK, ale moze mam
    jeszcze jakies mozliwosci. Za to wiem ze nie sa dla mnie Millenium
    (bank ktory boi sie podac na swojej stronie telefon kontaktowy zle mi
    pachnie) i Inteligo (maksymalny limit debetowy 2000).

    pozdrawiam

    zbronek