  • 1. Data: 2004-11-19 19:53:39
    Temat: z Citibanku gdzie?
    Od: h...@g...pl (Michal Zbronski)

    Mam konto z limitem debetowym i karta kredytowa w Citibanku. Malzonka
    jest pelnomocnikiem konta - po dodatkowej karcie platniczej i
    kredytowej.
    Na debecie i KK limit po 4000 (uzywany mniej wiecej w polowie jeden i
    drugi).

    Jaki(e) bank(i) by grupowicze polecili na przenosiny zebym mial:
    - takie same limity (albo wieksze), i zebym tam mogl sie przeniesc
    "z bagazem" wykorzystania debetu/kk.
    - nizsze oprocentowanie debetu/kk(o to chyba nietrudno :) )
    - niewygorowane oplaty za konto i KK
    - najlepiej zeby konto i KK byly w jednym banku.
    - dostep przez internet, dzialajacy nie tylko w IE (bron boze cos
    uzaleznionego od Windows)
    - darmowe lub niedrogie przelewy z internetu
    - najlepiej darmowe lub niedrogie potwierdzenia przelewow (nie jest
    konieczne, ale ulatwia zycie)
    - niedrogie, lub najlepiej darmowe wyplaty z obcych bankomatow, a
    ze swoich - darmowe (to chyba prawie wszedzie)

    po wstepnych poszukiwaniach zastanawiam sie nad mBankiem lub Fortis
    jezeli chodzi o konto i BPH lub mBank jezeli chodzi o KK, ale moze mam
    jeszcze jakies mozliwosci. Za to wiem ze nie sa dla mnie Millenium
    (bank ktory boi sie podac na swojej stronie telefon kontaktowy zle mi
    pachnie) i Inteligo (maksymalny limit debetowy 2000).

    pozdrawiam

    zbronek

  • 2. Data: 2004-11-19 20:04:06
    Temat: Re: z Citibanku gdzie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jaki(e) bank(i) by grupowicze polecili na przenosiny zebym mial:
    /ciach/

    Lukas ekonto Pro?

  • 3. Data: 2004-11-19 20:54:37
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    >

    > Za to wiem ze nie sa dla mnie Millenium
    > (bank ktory boi sie podac na swojej stronie telefon kontaktowy zle mi

    Jakos slabo szukales:

    http://www.millenet.pl/Millennium/proste_bankowanie/
    telemillennium/?_a=1498

    calkiem tani bank - jak rozsadnie sie z niego korzysta, z bardzo
    sympatycznym serwisem internetowym (przelew 0.50 PLN), bardzo czytelnym
    podgladem KK - nie wiem czy dziala pod czyms innym niz IE, mi z IE jest do
    twarzy....

    Z tego co sie orientuje, to kredyty, zwlaszcza KK, sa raczej drogie, ale
    mnie to nie przeszkadza, nie pozyczam pieniedzy od banku na pierdulki...

    Rozbudowana siec placowek i bankomatow to kolejny +

    Zasadniczy minus to personel, slabo zorientowany i slabo pomocny, ja jak
    czegos potrzebuje, to najpierw sie dowiaduje jak to ma byc, a potem ide
    pouczyc pania konsultantke...

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-11-22 13:42:24
    Od: Konrad Dubiel <k...@d...eu.org>

    Użytkownik Michal Zbronski napisał:
> [...]
    > - niedrogie, lub najlepiej darmowe wyplaty z obcych bankomatow, a
    > ze swoich - darmowe (to chyba prawie wszedzie)

    Większość tych wymagań spełnia właśnie Citi ;-)
    Poza oprocentowaniem kredytu :-(

    --
    Konrad Dubiel
    k...@d...eu.org

  • 5. Data: 2004-11-22 13:57:47
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-19 20:53 Michal Zbronski said the following:
> [...]
    >

    > Jaki(e) bank(i) by grupowicze polecili na przenosiny zebym mial:
    > - takie same limity (albo wieksze), i zebym tam mogl sie przeniesc
    [...]

    > - niedrogie, lub najlepiej darmowe wyplaty z obcych bankomatow, a
    > ze swoich - darmowe (to chyba prawie wszedzie)

    niue wiem jak z pierwszym i ostatnim, ale pozostałe punkty spałełni
    chyba Multibank.

    KJ