  • 1. Data: 2010-04-12 20:24:29
    Temat: żałoba w bankowości
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Jest żałoba narodowa i słusznie bo jak by mogło być inaczej, ale...
    Dziś miałem telefon z BZWBK w/s kredytu hipotecznego "mieliśmy się z panem
    skontaktować ale jest załoba to może odłożymy to na jakiś czas" - "ok - to
    zadzwonicie za tydzień?" - "lepiej by było żeby pan za jakiś czas ponownie
    wypełnił formularz na stronie to wtedy oddzwonimy".

    JS

  • 2. Data: 2010-04-12 20:31:19
    Temat: Re: żałoba w bankowości
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.04.2010 22:24, Ianus wrote:
> [...]
    > "ok - to zadzwonicie za tydzień?" - "lepiej by było żeby pan za jakiś
    > czas ponownie wypełnił formularz na stronie to wtedy oddzwonimy".

    Trzeba się było zapytać po co przyszli do pracy, skoro jest żałoba.