  • 1. Data: 2006-04-20 17:48:20
    Temat: zapłata - Metacharge
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Mam do zapłaty przez internet (przelew poza Polsę) ~100$
    Po przejściu do koszyka zamówień i próbie zapłaty, przenosi mnie
    do VISA <Meta charge> MasterCard (http://www.metacharge.com/)
    i tam prosi o dane karty, etc.

    W jaki sposób mogę dokonać tego przelewu? Obecnie mam tylko kartę debetową mBank
    Czy poza znajomym, który ma kartę kredytową, jest jeszcze jakaś
    możliwość przelania tej kwoty? Jakie warunki musi spełniać taka karta kredytowa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,