  • 1. Data: 2006-04-20 19:58:34
    Temat: wnioski wyciągnięte z analizy rankingu funduszy inwestycyjncyh
    Od: "marqadiush" <a...@g...pl>

    Postanowiłem wybrać fundusz inwestycyjny na podstawie rankingu stworzonego na
    stronie
    fundi.pl: http://www.fundi.pl/analiza/ . Kwota jaką chcę zainwestować to 100 tyś zł.
    Aktualnie mam jeszcze 10 tyś w Lukas w Funduszu Stabilnego Wzrostu, z którego jestem
    zadowolony, jednak patrząc na ranking może być o wiele lepiej.
    Tak wiec wybrałem 2 pozycje z rankingu:
    - Arka Zrównoważony
    - AIG Obligacji

    Obydwa banki sa lidermi w swojej kategorii funduszy.
    Interesuje mnie inwestycja długo terminowa (minimum rok), tak więc muszę brac też pod

    uwagę opłaty za prowadzenie jednostek, niestety.

    Tak wiec, czy opłaca się, a może inaczej, czy warto pakować pieniądze w liderów, czy
    może
    lepiej zainwestować w bankach z niższych miejsc w rankingu? Inaczej formuując pytanie
    -
    czy dobrze zrobiłem ze wybrałem te dwa baki z ktorych wybiorę ten jeden? Jesli tak to

    który? Akcje, które teraz sa tak pewne jak snieg w lipcu czy może fundusz
    zrównoważony?

    Może macie jakieś inne ciekawe alternatywy?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek