  • Data: 2009-12-14 23:15:00
    Temat: zastanawiam się nad kontem Nestor Pocztowy
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    wyczytałem na pocztowy.pl o zamiarze zniesienia opłat za konto
    nestor oraz inne w banku pocztowym.

    Nie jestem emerytem ale czasami mam tyle pracy że nie mam kiedy
    wyjść w ciągu dnia do banku/bankomatu/itp. po kase, zwłaszcza że
    obiekty te są położone dokładnie po przeciwnej stronie miasta co
    sklepy.

    Może założę sobie takie konto osobiste i od czasu do czasu
    w czasie harówki/gradobicia/ulewy/mrozu listonosz przyniesie
    mi pieniążki? Nie ma chyba wymogów co do wieku, grupy inwalidzkiej
    albo obowiązku podania nr decyzji o wysokości emerytury we wniosku?

    proszę o wskazanie niedogodności/uciążliwości/itp. banku
    pocztowego oraz ew. dziwnych/absurdalnych opłat/zasad, jednym
    słowem NA CO POWINIENEM UWAŻAĆ w kontakcie z tymże bankiem?