  • 31. Data: 2005-06-20 18:31:13
    Temat: Re: zmiana oblicza prnews
    Od: amico_pl <amico_pl-malpa-yahoo.com>

    magnat wrote:
    > zmienili oblicze serwisu http://prnews.pl

    kolorystyka i układ podobają mi się, ale ta ilość grup tematycznych
    odstrasza, nie wiem czym różni się wydarzenia od nowości, czy pr news i
    po co to tak strasznie dzielic.

    mnie osobiscie bardzo odpowiada układ w Parkiet Online
    (http://www.parkiet.com/news/index.jsp) jasno i bardzo czytelnie, a do
    tego jak ktos chce newsroom gdzie wszystko jest wg godzin.

    jeszcze raz gratuluje Amrze zawartości (content'u) jest na prawde dobry
    i jest duzo proprietary news (np. w przeciwienstwie do Bankiera)

    pozdrawiam,
    amico

  • 32. Data: 2005-06-20 18:43:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    amico_pl wrote:
    > jeszcze raz gratuluje Amrze zawartości (content'u) jest na prawde
    > dobry i jest duzo proprietary news (np. w przeciwienstwie do Bankiera)

    Byloby tego wiecej, ale tu juz kwestie finansowe niestety sie pojawiaja :(
    echhhh :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!