  • 1. Data: 2010-05-17 20:57:08
    Temat: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    kto zna odpowiedź na te pytania?

  • 2. Data: 2010-05-17 21:01:46
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Maj, 22:57, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > kto zna odpowiedź na te pytania?

    minister rządu Tuska, Miller gada: sytuacja jest opanowana

    czy to szaleństwo czy metoda? otumanić społeczeństwo

    kiedys czerwony premier w moim wrocławiu powiedział: trzeba się było
    ubezpieczyć

    i przestał byc premierem

  • 3. Data: 2010-05-17 21:26:21
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    u.googlegroups.com...
    wrote:

    ubezpieczyć

    powiedział jak nie-czerwony, właśnie tak powinno być

    nie spodobało sie to łapom wyciagniętym po cudze pieniądze, myślisz jak
    czerwony

  • 4. Data: 2010-05-17 21:33:16
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:

> [...]
    >
    > czy to szaleństwo czy metoda? otumanić społeczeństwo
    >
    > kiedys czerwony premier w moim wrocławiu powiedział: trzeba się było

    bo mial racje to go zdieli...

    pozatym co za debil pozwolil osiedlac sie na terenach wylewowych i jakim
    debilem trzeba byc by samemu wpasc na pomysl mieszkania w takim miejscu?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-05-17 22:07:22
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    > pozatym co za debil pozwolil osiedlac sie na terenach wylewowych i jakim
    > debilem trzeba byc by samemu wpasc na pomysl mieszkania w takim miejscu?

    Niestety debilem jesteś ty.Tereny wylewowe,tez coś)))))))))))).
    Rząd i reszta lokalnych demokratcznie wybranych darmozjadów jest jak dupa od
    srania żeby pomóc ludziom.Pomóc teraz to juz z późno.Od 1997 nie
    wybudowalismy jednego zbiornika,nie mówiac o innych potrzebnych
    zabezpieczeniach.Rządy maja tylko plany jak Kononowicz.I maja w dupie naród
    ,i to głęboko.

  • 6. Data: 2010-05-18 05:06:00
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 18-05-2010 00:07, pompka pisze:

> [...]
    > srania żeby pomóc ludziom.Pomóc teraz to juz z późno.Od 1997 nie
    > wybudowalismy jednego zbiornika,nie mówiac o innych potrzebnych

    Budowanie zbiorników retencyjnych nie jest takim wspaniałym pomysłem.
    Twój "przedpisiec" ma rację. Własnie nie wydawanie zezwoleń budowlanych
    na terenach zalewowych jest właściwym rozwiązaniem. Wrocławski Kozanów
    od wieków był terenem zalewowym. Radosna, budowlana twórczość w wolnej
    Polsce spowodowała, że powstało tam potężne osiedle. Po powodzi w 1997
    roku wymagało duuuużych pieniędzy aby ponownie nadawało się do
    zamieszkania. Uważasz, że jesteśmy tak bogaci aby topić - dosłownie -
    pieniądze?
    Jeżeli tak to buduj w takich miejscach i płać za skutki.

  • 7. Data: 2010-05-18 07:05:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    pompka wrote:

> [...]
    > wybudowalismy jednego zbiornika,nie mówiac o innych potrzebnych
    > zabezpieczeniach.Rządy maja tylko plany jak Kononowicz.I maja w dupie

    Darmozjady niech budują z podatków niech zmniejszają deficyt i nich obniżają
    podatki. Niech biegną i stoją jednocześnie. Tobie zostaje oglądanie tv przy
    piwku i narzekanie. Pająki Ci się w głowie zalęgły. Urzędnik to nie dobry
    tatuś. Nic nie robi za darmo i nic nie robi dobrze. Ty myślisz, że moje
    pieniądze są po to by Cie wyciągać z każdego gówna, w które Cię Twoja pusta
    głowa zaprowadzi?

  • 8. Data: 2010-05-18 10:15:22
    Od: " Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    pompka <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    od
    > srania żeby pomóc ludziom.Pomóc teraz to juz z późno.Od 1997 nie

    zlituje sie i nie bede cytowal Lema...
    dzieki poprawianiu natury przed 1997 (jak twierdzisz) masz powodzie na
    terenach, na ktorych zdarzaly sie one wczesniej bardzo rzadko. gratis
    dostales tez dramatyczny spadek poziomu wod gruntowych, a co za tym idzie
    spadek poziomu wod w jeziorach i zmniejszenie ich powierzchni, bo kazda
    kropla padajaca z nieba migiem spieprza do Baltyku. szybki google i: w latach
    1975-2000 calkowita powierzchnia jezior pojezierza wielkopolsko-kujawskiego
    zmniejszyla sie o 5%.
    to komuna regulowala rzeki, suszyla torfowiska, budowala sztuczne zbiorniki.
    nie mam najmniejszego zamiaru placic za glupote tych, co sie probuja "trykac"
    z natura i buduja sie na rozlewiskach, tak jak nie bede mial ochoty placic za
    glupote tych, ktorzy chca placic teraz i regulowac dalej.

  • 9. Data: 2010-05-18 10:56:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Dokładnie - najpierw kupują tereny pod budowę bo tanie, nie ubezpieczają od
    powodzi - i jak /sraka to łapa wyciągnieta.
    Cimoszewicz jedyny który powiedział im wszystkim prawdę.
    Zapłacił, więc żaden inny teraz nawet nie beknie.

    A komuna tylko patrzy jak mi wysuszyć kieszeń.

  • 10. Data: 2010-05-18 19:08:05
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    > Cimoszewicz jedyny który powiedział im wszystkim prawdę.

    Ubezpieczyć wrocek ,opole, racibórz co tam jeszcze?Hehe ty to masz łeb.A
    rząd jest od rządzenia i kasowania podatków?