  • 61. Data: 2007-08-02 16:57:37
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "swen" <n...@n...com> writes:

    > Bo urzaednik to niby nie czlowiek?

    Urzednik to urzednik. Ale w prywatnych firmach nie pracuja urzednicy,
    ci przebywaja w urzedach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 62. Data: 2007-08-02 21:52:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Gdyby to bylo tak, ze decyzje sa podejmowane niezaleznie przez dwie,
    > nie znajace sie osoby (np. dobierane przez komputer), i nastepnie
    > porownywane automagicznie, to powiedzmy ze bylbym bardziej sklonny
    > w to wierzyc. Trzeba byloby jeszcze wykluczyc preparowanie
    > dokumentacji, to moze zrobic pojedynczy pracownik.

    Proponuje zebys przez pewien czas popracowal z banku wtedy napiszesz nam jak
    to banki udzielaja kredytow po znajomosci ;). Chyba niektorym osobom myli
    sie instytucja typu bank z ze sklepikiem gdzie zostawia sie dla znajomych
    towar z przeceny.

    > Tego akurat nie wiem, ale z pewnoscia nie zabrania dziewczynie
    > np. "analityka" bycia posrednikiem.

    Taaa... bo powszechnie wiadomo, ze system bankowy jest w calosci opanowany
    przez klany i mafie ;).

    MK

  • 63. Data: 2007-08-02 22:05:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Urzednik to urzednik. Ale w prywatnych firmach nie pracuja urzednicy,
    > ci przebywaja w urzedach.
    > --

    Chodzi o to, ze jest to osoba, ktora kieruje sie szczeglowowymi regulacjami,
    a nie swoja intuicja czy odczuciami. Ma pewien maly margines swobody ale nie
    moze go przekroczyc... tak jak urzednik.

    MK

  • 64. Data: 2007-08-04 00:47:33
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-01 23:11 swen pięknie wystukał/a:

    > Bo niby jak to uzasadnic, a chyba skrge czy reklamacjie trzeba jakos
    > uzasadnic.
    > :sigma moze swoja reklamacjie uzasadnic.

    Teraz już mogę napisać co i jak :-)
    No więc napisałam maila do dyrektora generalnego Polbanku z prośbą o
    wyjaśnienie tej sprawy, o pomoc, bo taka kwota kredytu na 1 rok to
    paranoja. Na drugi dzień jak zadzwoniłam do babki, która wypełniała mój
    wniosek, to ona powiedziała, że właśnie idzie do dyrektora na rozmowę,
    bo napisałam reklamację i skargę na nią. Powiedziałam jej, że nic na nią
    nie napisałam, bo przecież ona nie jest nic winna, tylko prędzej ten
    analityk się pomylił. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie i powiedziała,
    że mam przyznany kredyt (taki o jaki wnioskowałam, na 7 lat) i pieniądze
    wpłyną na konto za jakieś 2 dni. Bardzo się ucieszyłam.
    Dzisiaj już wpłynęły pieniądze na konto.

    Pozdrówka! :-)

    --
    sigma

  • 65. Data: 2007-08-04 14:59:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]

    > na konto za jakieś 2 dni. Bardzo się ucieszyłam.
    > Dzisiaj już wpłynęły pieniądze na konto.

    Niech zyje papierkologia:)))) Przeca mowilem, ze papier i pisma moga
    wszystko!
    Napisalem dokladnie, ze reklamacja-skrga mozna duzo zalatwi a na pewno
    "namieszac" "panockowi".
    Ciesze sie, ze ci sie udalo, ze nie zrezygnowalas, jak by zrobilo 90% osob
    uczestniczacych w tej dyskusji i w realnym zyciu. W mysl zasady "z bankiem
    nie wygrasz". Wiec raz jeszcze pamietajcie, bank to tez sa ludzie tacy sami
    jak my i maja te same problemy. jedyna ropznica to,l ze pracuja w banku.
    Bo dzialal na szkode banku. Pamietajcie, ze bank bardzo chce udzielac
    kredytow i to na jak najdluzsze okersy, bo im dluzszy czas kiedy kredyt
    otwarty tym wiecej i dluzej bank bedzie zarabiac.

  • 66. Data: 2007-08-04 23:21:06
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-04 16:59 swen pięknie wystukał/a:

    Pracujesz w banku, prawda? :-)

    Pozdrawiam,

    --
    sigma

  • 67. Data: 2007-08-05 01:16:00
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Pracujesz w banku, prawda? :-)

    Z moja ortografia?:))) no co Ty:))
    Ja jestem tylko zwyklym robolem od lopaty...
    Powiedzmy jedynie, ze troche w zyciu juz widzialem.
    Pozdrawiam.

  • 68. Data: 2007-08-05 02:15:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Z moja ortografia?:))) no co Ty:))
    > Ja jestem tylko zwyklym robolem od lopaty...
    > Powiedzmy jedynie, ze troche w zyciu juz widzialem.
    > Pozdrawiam.

    Chyba sie raczej naczytales w powiesciach Zeromskiego.
    Bo to co piszesz to z realiami życia ma tak niewiele wspolnego, że aż głowa
    boli.
    Polecałbym ci jednak dobrego psychologa, bo takie frustracje jakie ty
    przeżywasz na dłuższą metę są dla zdrowia wyjątkowo szkodliwe.

  • 69. Data: 2007-08-05 09:11:11
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > Polecałbym ci jednak dobrego psychologa, bo takie frustracje jakie ty
    > przeżywasz na dłuższą metę są dla zdrowia wyjątkowo szkodliwe.

    Niech ci bedzie jak sobie chcesz.

  • 70. Data: 2007-08-06 00:36:13
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-05 03:16 swen pięknie wystukał/a:

    > Z moja ortografia?:))) no co Ty:))
    > Ja jestem tylko zwyklym robolem od lopaty...
    > Powiedzmy jedynie, ze troche w zyciu juz widzialem.

    Nie zauważyłam żebyś robił błędy ortograficzne.

    --
    sigma