  • 1. Data: 2009-05-23 18:56:03
    Temat: 100.000 zl kredyt
    Od: "anka.K" <a...@g...com>

    chcialabym uzyskac kredyt w wysokosci 100.000 zl. mam zdolnosc kredytowa,
    chcialabym ten kredyt na 5 lat. co radzicie? w jakim banku byloby
    najtaniej?mysle brac ten kredyt w PLN. przegladalam oferty bzwbk i chyba tam
    koszt kredytu jest do zaakceptowania?zdaje sie na propozycje ekspertow!!!

  • 2. Data: 2009-05-23 21:20:19
    Temat: Re: 100.000 zl kredyt
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2009 20:56:03 +0200, anka.K napisał(a):

    > chcialabym uzyskac kredyt w wysokosci 100.000 zl. mam zdolnosc kredytowa,
    > chcialabym ten kredyt na 5 lat. co radzicie? w jakim banku byloby
    > najtaniej?

    Myślę, że marketing szemrany tutaj nie przejdzie.
    natomiast bardzo dobrą ofertę oferuja banki spółdzielcze. Nie jest
    najtaniej, za to elastycznie i do tego w razie problemów ze spłatą mozna
    liczyc na spore ustępstwa, prolongaty, a nie walenie karnymi opłatami, jak
    w takim BZWBK.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-05-23 23:08:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "anka.K" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > najtaniej?mysle brac ten kredyt w PLN. przegladalam oferty bzwbk i chyba
    > tam koszt kredytu jest do zaakceptowania?zdaje sie na propozycje

    Jeśli udokumentujesz dochód ponad 7500zł idź do Skoku Stefczyka i pytaj o
    pożyczke Vip.
    Powinnaś dostać bez zabezpieczeń i formaalności a oprocentowanie ok 15%

    Kris

    Kris