  • 1. Data: 2009-05-23 15:19:37
    Temat: PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przenoszenie KK, w skrócie :
    - dostajemy 120% limitu przenoszonej karty,
    - przeniesione zadłużenie przez pierwszych 9 miesięcy oprocentowane jest
    na 6%,
    - z www. wynika, że formalności są mocno ograniczone.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=
    indy

    Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-23 15:31:26
    Temat: Re: PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 17:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

    W poniedziałek idę pogadać na ten temat. Jak czego się dowiem mądrego,
    to napiszę.

  • 3. Data: 2009-05-23 15:41:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=
    indy

    > Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

    W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
    Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

  • 4. Data: 2009-05-23 15:49:44
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > - dostajemy 120% limitu przenoszonej karty,
    > - przeniesione zadłużenie przez pierwszych 9 miesięcy oprocentowane jest
    Ja niedawno przenosiłem kartę z WBK (nie było sensu tam zostawać po
    nałożeniu 1% prowizji za przelewy z rachunku karty) do Polbanku (1%
    cashback). Złożyłem wniosek o przeniesienie, po dwóch dniach była
    decyzja i kartę z PIN-em odebrałem w placówce.

    Przeniesienie zadłużenia (balance transfer) - rozłożenie na 10 rat bez
    oprocentowania, tylko prowizja 5%. Bez zaświadczeń, na podstawie
    ostatniego wyciągu. Chyba jednak taniej wychodzi...

  • 5. Data: 2009-05-23 17:58:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=
    indy

    > Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

    Chyba są przymusowe ubezpieczenia ze składką ustalana procentowo od
    zadłużenia. Dla mnie nieatrakcyjna sprawa.

  • 6. Data: 2009-05-23 18:01:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=
    indy

    > Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

    Chyba są przymusowe ubezpieczenia ze składką ustalana procentowo od
    zadłużenia (0,06% od salda).

    W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych
    późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie
    tylko do 20k.

  • 7. Data: 2009-05-23 22:24:18
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Maj, 17:41, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
    =indy

    > W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
    > Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

    Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
    kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
    Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

  • 8. Data: 2009-05-24 13:57:12
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
    > kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
    > Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

    Przy okazji zapytam, czy taka kombinacja z KO zadziała z kredytem
    mieszkaniowym? Chcę mieć podgląd rachunku kredytu, ale bez prowadzenia
    drogiego rachunku osobistego.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-05-25 09:47:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych
    > późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie

    Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
    Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche
    potestowac ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-05-25 09:53:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
    > Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche
    > potestowac ;-)

    Nie mam tej karty, ale nie sądzę aby miała inne zalety.