  • 21. Data: 2010-03-26 15:08:42
    Temat: Re: 100 zł za konto BZWBK - co o tym myslicie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "spammtrapp" hoicao$r53$...@n...onet.pl

    > Wystarczy, że w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2010 r.:

    > * otworzysz konto osobiste
    > * wraz z kartą płatniczą
    > * i usługami bankowości elektronicznej BZWBK24
    > * oraz zapewnisz wpływy w wysokości minimum 1000 zł miesięcznie w dwóch
    kolejnych miesiącach kalendarzowych.

    > Promocja dotyczy osób, które ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadały w BZ WBK
    konta osobistego w prowadzonego złotych. "

    Ja miałem (do 26 maja 2009 roku) kilkanaście kont oszczędnościowych. :)
    Osobiste było płatne, więc nie ,,posiadałem''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-03-26 15:10:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wspolna-flaszka.pl" hoidd2$ub$...@i...gazeta.pl

    > no nie bardzo, okres wypowiedzenia 60 dni, konto przy wypowiedzeniu zablokowane,
    > jezlei nie ma regularnych wplywow placisz zdaje sie 8 zl, wiec przy zamykaniu
    musisz doplacic conajmniej 16 zl.

    > No i polecam watki dotyczace zamykania kont w bzwbk.

    Ja zamykałem kilkanscie sztuk -- udało się. :)
    Nawet nie lała się krew. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-03-26 15:57:42
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > ...Ciekawe, czy można takie 3 złote wliczyć w koszty uzyskania przychodu. ;)

    Widać, że jesteś w trakcie PITowania, albo tuż po ;)

    --
    Wodzu! Prowadź na plaże Egiptu !

  • 24. Data: 2010-03-27 00:00:03
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    > Teraz najważniejsze! kiedy bank daje te 100 złotych? Na samym początku
    > czy później?
    > Jak na początku -- OK., ale jeśli później, to może się tak przydarzyć,
    > że jednak nie da. :)

    Wystarczy poczytac regulamin:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/reg
    ulamin_promocji_100_zl_za_konto.pdf

    "Nagroda zostanie przekazana na konto osobiste otwarte w okresie
    sprzedazy premiowej w miesiacu nastepujacym po miesiacu, w którym
    nastapiło spełnienie warunków wskazanych w pkt 5."

  • 25. Data: 2010-03-27 02:14:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Demidowicz" hoilhl$t02$...@i...gazeta.pl

    > Widać, że jesteś w trakcie PITowania, albo tuż po ;)

    Nie! Ja nie PITuję! Jestem pracownikiem biura rachunkowego.
    Biuro nie ma klientów (ma, ale tak mało, że można uznać, iż nie ma)
    a ja nie mam pojęcia o PITowaniu. :) Dla mnie to czarna magia nasączona
    siarką piekielną. :)

    Dawno,dawno temu, zastanawiało mnie to, że w zakonach/klasztorach przydzielano
    ,,pensjonariuszom'' zadania do których nie byli przygotowani. :) I zawsze mnie
    zastanawiało to -- dlaczego człowiek był dobry w czymś, a przydzielono mu coś,
    na czym nie znał się ani trochę. :) Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. :)
    Ciekawiło mnie coś i znalazłem odpowiedź. :) Z woli Kościoła oderwano mnie od
    tego, co dla mnie przyjemne, zrozumiałe i łatwe. :) I przydzielano mnie to do
    tego, to do czegoś innego... :) ostatnio ,,czuje'', że najchętniej ze mnie by
    uczyniono mechanika samochodowego. :) Mam dryg do samochodów? Mam!!! Jak do
    rodzenia dzieci!!! :)

    Ponieważ nauczyłem się ,,czytania czuć''', mogę śmiało powiedzieć, że:

    -- PITującego czyni mnie Alfred Butwiłowski (kustosz z Wasilkowa)
    -- mechanikiem czyni mnie Henryk Samul (mój osobisty wróg)

    Przed kilkunastu laty chciałem wspólnie z moją matka chrzestną napisać
    program do PITowania. :) Ciotka (moja matka chrzestna uznała mój pomysł
    za absurdalny. Przed kilkoma laty chciałem swojej matce rodzonej
    skomputeryzować jej biuro (komputer można kupić za mniej niż 100 złotych)
    i zdybać pracowniczki :) oraz klientów. :) Matka jednak woli samodzielne
    robótki ręczne. :)

    Ostatnio zaproponowałem matce, że podaruję komuś chętnemu leciwą Pannę
    Mercedes w zamian za to, że ten ktoś będzie matkę woził na zadanie
    telefoniczne -- matka ma kłopot z kolanem. :)

    Kiedyś i ciotka korzystała chętnie z mojej pomocy (na przykład pokazywałam
    jej, jak lekko i szybko liczyć -- kłaniała się tu matematyka podstawówki
    z rozwiązywaniem równań czy układów równań pierwszego stopnia) i matka.
    Kres dobrej współpracy obu sióstr przyniosła moja rada udzielona matce -- namówiłem
    matkę na samodzielność, czyli na założenie jej własnego legalnego biura i pomogłem
    we wszystkim. :) Akurat zakładanie DG i papierkowe robótki prowadzone we współpracy
    z urzędniczkami nie sprawiają mi trudu, więc... :)

    Najzabawniejsze są tu zderzenia... Mój ojciec za strategicznego inwestora ma Urząd
    Miejski, więc ludzie (ludzie są dziwni!!) uważają, iż to z tego powodu nie muszę :)
    stać w kilkugodzinnych kolejkach -- na przykład przy rejestrowaniu samochodu. :)
    Jakież było zdziwienie co poniektórych osób, gdy ojca panienki w UM nie chciały
    obsłużyć ulgowo, :) a mnie obsłużyły z uśmiechem na ustach, na dodatek odkręcając
    już poprzestawiane (na dzień następny) datowniki... :)

    Ja dokładnie :) wiem, jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy. :)
    Jestem dobrze znany urzędniczkom do tego stopnia, że czasami którejś z kobiet
    przytrafia się obsługiwanie mnie bez zaglądania w mój dowód osobisty. :) Kiedyś
    zapytałem wprost -- co by było, gdybym nie był tym, za kogo się podaję? :) Pani
    uśmiechnęła się i odparła, że to raczej trudne w moim wypadku. ;)

    Dobre stosunki z urzędniczkami (tak, wiem, pamiętam -- z urzędnikami też żyję
    w zgodzie) mają swe korzenie w dawnych latach -- na przykład w storczyku. :)
    Urzędniczki są pamiętliwe :) i nie zapominają łatwo tego, z kim dobrze im
    współpracowało się. :)

    Moja matka jest biurem rachunkowym, więc nie musze PITować. :)
    Gdy prowadziłem z matką wojnę (na śmierć, nie na niewolę -- jak u Sienkiewicza ;)
    w Krzyżakach) mogłem liczyć na pomoc urzędniczek... :) Do dziś pamiętam twarz
    kobiety,
    która chciała mi pomóc i nie mogła pojąc, dlaczego jej pomoc ,,odrzucam''. A ja
    ,,odrzuciłem'',
    bo nie miałem 50 złotych na ,,regulacje'' papierkowe...

    Mimo wielu ,,zawirowań'' nadal urzędnicy podtrzymują (nieco wbrew
    prawu? -- nieco, to mało powiedziane!) moją jednoosobową firmę AMG. :)
    (nazwa od ,,inicjałów'' umarłej tragicznie Anny Moniki Gress -- która
    ponoć spłonęła w samochodzie, który spał w przepaść; Gress nie było
    jej nazwiskiem, ale imiona są prawdziwe; ja ją nazwałem Gress; po
    jej śmierci imiona te ,,prześladowały'' mnie stale)
    Raz jakaś pani Ania stanęła dębem ;) w US, ale została ułaskawiona ;) przez
    jej przełożonego, który za nią :) doprowadził moją sprawę do bezpiecznego miejsca. :)

    Tak w ogóle to zauważam, że z mądrymi ludźmi żyję co najmniej w zgodzie, ale
    garstka przygłupów może poniszczyć życie niemiłosiernie!!! Ostatnio nawet :)
    z miastowymi (ze Strażą Miejską) żyję w zgodzie. :) Z prezydentem Białegostoku
    nie będę żył w zgodzie. :) Z powodu uczelni. :) Prezydent jest uczelnianym;
    ja też jestem uczelnianym, choć to wbrew zaleceniom arcykapłanów. Przyjdzie
    czas, że arcykapłani zapłaczą :) za swoją niechęć do mojej drogi. :) Na razie
    realizują moja zemstę, choć uważają, że triumfują. :)

    Strzeżcie się triumfu, jest pułapką losu!!!

    Ja też triumfowałem. :) triumfowałem i w myślach widziałem ,,złoty pociąg'' papieski.
    :)
    triumfowałem, kąpiąc się rozkosznie pod prysznicem. Gdy wychodziłem spod prysznica,
    złapał mnie atak duszności. Ledwo przeżyłem. :) Od tamtej pory miałem jeszcze trzy
    podobne przygody -- ostatnią kilka dni temu. :)

    -=-

    Wracając do PITowania. Przed laty chciałem postawić na ,,nogi'' biuro matki,
    aby mieć dobre podstawy do własnej działalności -- własne biuro to skarb!!!
    Chciałem zatrudnić ze dwie czy trzy dziewczyny, najlepiej ciche studentki. :)
    I chciałem im dać godziwe zarobki -- nie tu tałzen na obie ręce. :) Takim
    dziewczynom, które nie mają ,,twardych łokci'', które nie są ,,mocne w gębach'',
    które wolą stracić pieniądze niż ,,dobre imię''... :) Które nie odwrócą się od
    pokonanych, które beznamiętnie wykonają swoje obowiązki, pokładając swoje
    nadzieje w tym, co ukochały...

    Arcykapłani stratowali moje plany wielokrotnie bardzo dokładnie. :)
    Przysięgam, że nie zawaham się, gdy będę wreszcie mógł na was (na
    arcykapłanach -- na Ozorowskich i jemu podobnych) zemścić się. :)
    Na razie mam kolejny powód do radości!!! Kolejna decyzja niemieckiego
    papieża -- oby zapadła jak najszybciej!!! :)

    A ,,odliczałem'' od przychodu, gdy byłem uczniem podstawówki. :)
    Prowadziłem księgowość na własny użytek -- i oczywiście zarabiałem. :)
    Nie płaciłem podatków, :) bo nie wiedziałem o tym, że trzeba je płacić. :)
    Co więcej -- chyba ;) dziecko nie ma prawa do płacenia podatków. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-03-27 09:28:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "spammtrapp" hojhq6$q35$...@n...onet.pl

> [...]

    > premiowej w miesiacu nastepujacym po miesiacu, w którym
    > nastapiło spełnienie warunków wskazanych w pkt 5."

    Czyli trzeba iść w ostatnich dniach marca... Szturm na WBK... :)
    Poniedziałek, wtorek i środa... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2010-03-27 09:39:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hojpm8$rfl$...@i...gazeta.pl...

    > Mimo wielu ,,zawirowań'' nadal urzędnicy podtrzymują (nieco wbrew
    > prawu? -- nieco, to mało powiedziane!) moją jednoosobową firmę AMG. :)

    A coś więcej (w znaczeniu jak i po co to robią)? Tak żeby zmieściło się w
    maksymalnie 10 linijkach?

  • 28. Data: 2010-03-27 11:22:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hokjfq$g3b$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A coś więcej (w znaczeniu jak i po co to robią)? Tak żeby zmieściło się w
    maksymalnie 10 linijkach?

    Z czystej sympatii do mnie. :)

    Zostało mi jeszcze 9 linijek...

    U nas we wsi (w Białymstoku) jestem znano dość dobrze -- także tym,
    których sam osobiście nie znam. :)

    Zostało mi jeszcze 6 linijek...

    Jak robią? Skutecznie. :)

    Jeszcze 4 linijki...

    Aby było jasne -- jakiekolwiek dotowanie przeze mnie urzędnika odpada. :)
    Firma jest tylko na papierze, nie notuję żadnych obrotów więc nie zachodzi
    konieczność nadużywania gorliwości. :)

    -=-

    A może chcesz wiedzieć, dlaczego to robią i dlaczego nie rezygnuje z tej firmy? :)
    Na to chcę nową transzę linijek. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2010-03-27 12:24:54
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "spammtrapp" hojhq6$q35$...@n...onet.pl

    ulamin_promocji_100_zl_za_konto.pdf

    > Czyli trzeba iść w ostatnich dniach marca... Szturm na WBK... :)
    > Poniedziałek, wtorek i środa... :)

    Sprzedaż premiowa trwa od 1 marca 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r

    orcio

  • 30. Data: 2010-03-27 12:30:16
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > zamykaniu musisz doplacic conajmniej 16 zl.
    >
    > No i polecam watki dotyczace zamykania kont w bzwbk.

    Dokładnie 7 zł, czyli 14 zł musi zostac na koncie. Licząc, że z karty
    zresygnujesz po 2 miesiącach - 6 zł to już jest 20 zł. Dodatkowo 2 przelewy do
    innego banku po 0,50, ponieważ traci się na oprocentowaniu i lepiej trzymac
    tam jak najkrócej.