  • 11. Data: 2004-09-06 07:10:53
    Temat: Re: 116 dni bez odsetek na kartach kredytowych BPH
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ch9ihm$sj6$1@news.onet.pl...
    > Bank BPH wprowadza jesienną promocję kart kredytowych, która będzie trwać
    od
    > 6 września do 30 listopada 2004 r. Atrakcyjnymi zmianami objęto wszystkie
    > rodzaje kart kredytowych znajdujące się w ofercie Banku, o które zostaną
    > złożone wnioski od 6 września do 30 listopada br.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6410

    etam 116 dni bez odsetek w ramach promocji. Mnie bardziej zaciekawilo, ze
    bank wprowadza na stale do toip redukcje oplaty za uzytkowanie karty po
    przekroczeniu okreslonego progu obrotow. To powinno stac sie standardowym
    elementem oferty KK dla wszystkich bankow.

    D.

  • 12. Data: 2004-09-06 19:39:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 6 Sep 2004 09:10:53 +0200, "Dave" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    >przekroczeniu okreslonego progu obrotow. To powinno stac sie standardowym
    >elementem oferty KK dla wszystkich bankow.

    e tam redukcja oplaty za uzytkowanie karty. mnie bardziej zaciekawilo,
    ze bank ma na stale w toip oplate za podglad karty przez net w
    przypadku nie mania konta :) To nie powinno stac sie standardowym
    elementem oferty KK dla wszystkich bankow ;)

    G.

  • 13. Data: 2004-09-07 07:27:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2004 09:10:53 +0200, Dave napisał(a):
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > etam 116 dni bez odsetek w ramach promocji. Mnie bardziej zaciekawilo, ze

    No, szkoda że to też nie weszło do stałej oferty... choć w sumie i tak
    ostatnio latam na granicy limitu i wiele by mi to nie dało :)

    > bank wprowadza na stale do toip redukcje oplaty za uzytkowanie karty po
    > przekroczeniu okreslonego progu obrotow. To powinno stac sie standardowym
    > elementem oferty KK dla wszystkich bankow.

    A to jest całkiem miłe :) W styczniu mam wznowienie karty, zobaczymy jak
    wyjdzie z tymi zniżkami...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944