  • 1. Data: 2010-06-03 08:30:57
    Temat: 3 x zapis na Tauron
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiem że to trochę nie odpowiednia grupa ale na pl.biznes.wgpw widzę
    tylko Charlie delta więc spróbuje tutaj się zapytać.

    Powiedzmy że mam 3 rachunki maklerskie i w każdym złoże zapis na akcje
    Taurona, to co się stanie ?.
    Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w jednym.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-06-03 09:09:50
    Temat: Re: 3 x zapis na Tauron
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    Damian Niusy pisze:
> [...]
    > Taurona, to co się stanie ?.
    > Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w jednym.
    w jednym, chyba że są to rachunki maklerskie na różne osoby, a ty jesteś
    pełnomocnikiem do tych rachunków :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/

  • 3. Data: 2010-06-03 09:56:56
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Damian Niusy pisze:

    > Powiedzmy że mam 3 rachunki maklerskie i w każdym złoże zapis na akcje
    > Taurona, to co się stanie ?.
    > Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w jednym.

    Nie.
    (PESEL)

    P.S. - Nie widzę żadnej przesłanki za utrzymywaniem 3 rach. makl., nawet
    darmowych.

    P.S.2 Tauron nie będzie 2gim PZU. Bliżej mu będzie do PGE.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 4. Data: 2010-06-03 10:20:47
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > Nie.
    > (PESEL)

    Też tak myślałem ale zawsze warto się zapytać bardziej doświadczonych

    darmowych.

    Niby tak konto w Bossa mam od roku mam, niedawno założyłem konto w
    Aliorze
    to skoro dają to też aktywowałem, maja nawet lepsze prowizje, ale
    Bossa ma za to lepszy serwis informacyjny.

    No ale z parę stówek to da rade chyba zarobić co :)

    Pozdrawiam i dzięki za informacje
    Damian

  • 5. Data: 2010-06-04 08:49:43
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-06-03 10:30, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > Taurona, to co się stanie ?.
    > Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w jednym.

    Tylko w jednym. Na dodatek w tym, gdzie najpierw złożyłeś, nawet jeśli
    będzie to mniej sztuk niż w kolejnych.
    Rozpoznawanie - po Pesel.

    Jeśli rachunki są małżeńskie/wspólne to może już być różnie.