  • 1. Data: 2006-03-17 07:27:12
    Temat: 30tys i jakie konto?
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witajcie mam 30 tys, zbieram na mieszkanko..
    Jakie prop Konto badz pomysl na szybkie pomnozenie gotowki :

    Obecnie jest OKO w ING !! ...

  • 2. Data: 2006-03-17 07:55:35
    Temat: Re: 30tys i jakie konto?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jakie prop Konto badz pomysl na szybkie pomnozenie gotowki :
    > Obecnie jest OKO w ING !! ...

    Hahahahaha ....... dawno sie tak nie usmialem ....

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-03-17 08:00:08
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 08:27:12 +0100, CVC napisał(a):

    > Witajcie mam 30 tys, zbieram na mieszkanko..
    > Jakie prop Konto badz pomysl na szybkie pomnozenie gotowki :
    >
    > Obecnie jest OKO w ING !! ...

    co rozumiesz przez szybko?

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-03-17 08:11:58
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > co rozumiesz przez szybko?
    >
    > --
    > pozdrawiam,

    miesiąc najdłużej dwa, i najlepiej było by w tym czasie co najmniej potroić
    kapitał. Tyle że te czasy minęły.

  • 5. Data: 2006-03-19 11:01:38
    Od: simonsik <w...@g...pl>

    CVC napisał(a):
    > Witajcie mam 30 tys, zbieram na mieszkanko..
    > Jakie prop Konto badz pomysl na szybkie pomnozenie gotowki :
    >
    > Obecnie jest OKO w ING !! ...

    obróć pieniążkami na giełdzie, kup akcje, zainwestuj w jakiś fundusz,
    broń boże nie trzymaj pieniążków na koncie bo na nich tylko się traci,
    już nie te czasy

  • 6. Data: 2006-03-19 18:04:19
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > obróć pieniążkami na giełdzie, kup akcje, zainwestuj w jakiś fundusz,
    > broń boże nie trzymaj pieniążków na koncie bo na nich tylko się traci,
    > już nie te czasy

    Tyle że On ( jak i znakomita większość pytających ) chciał by zjeść ciasteczko
    i mieć je nadal. Wiem to z własnego doświadczenia. A inwestowanie niestety
    łączy się z ryzykiem. Mozna zarobić, ale niestety można i stracić.

  • 7. Data: 2006-03-22 19:36:43
    Od: AW <w...@g...pl>

    złodziej podatków napisał(a):

> [...]
    > i mieć je nadal. Wiem to z własnego doświadczenia. A inwestowanie niestety
    > łączy się z ryzykiem. Mozna zarobić, ale niestety można i stracić.

    to niech schowa w skarpetke jak mój znajomy, którą wyprał pfpfpfpf

    --