  • 1. Data: 2006-03-16 17:38:12
    Temat: Podatek Belki - od kiedy?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie - od kiedy wszedł w życie podatek od dochodów
    kapitałowych? Chodzi mi o konwersję jednostek uczestnictwa w funduszu
    inwestycyjnym. Jednostki nabyłem w kilku transakcjach w 2003 r. Po konwersji
    został naliczony podatek i chcę się dowiedzieć czy słusznie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-17 19:00:08
    Temat: Re: Podatek Belki - od kiedy?
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    konwersji
    > został naliczony podatek i chcę się dowiedzieć czy słusznie.

    Podatekiem są objęte wszytskie inwestycje(w tym i w TFI), które zostały
    rozpoczętę po 1.12.2001 r.Jeśli dokonywałeś nabycia j.u. poprzez konwersję
    podatek jest(był) pobierany przy zbyciu j.u.(czyli operacji
    odkupienie-nabycie),czyli podatek został Ci pobrany słusznie.

    Pozdr

  • 3. Data: 2006-03-17 19:00:52
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2006-03-18 11:06:07
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > podatek jest(był) pobierany przy zbyciu j.u.(czyli operacji
    > odkupienie-nabycie),czyli podatek został Ci pobrany słusznie.

    Dzięki za wyjaśnienie.