  • 1. Data: 2010-04-14 18:50:32
    Temat: 5000 zł bez BIK
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Potrzebuję 5000 zł pożyczki, kredytu albo leasingu. Wpis w BIK jest
    (windykacja) ale jest też zaświadczenie z prokuratury, że to
    zobowiązanie powstało w wyniku przestępstwa - skradziony Dowód Osobisty.
    Bank mimo ponagleń bardzo ociąga się z aktualizacją a bez tych 5k klient
    nie ma jak zrealizować zleceń, które przyniosą mu dochód. Chciałbym mu
    pomóc ale nie znam instytucji, która udzieliła by mu kredytu. W google
    jest wiele ogłoszeń ale nie wiem, która jest warta uwagi tzn. nie trzeba
    oddawać dwa razy więcej jak w providencie. Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2010-04-14 19:06:20
    Temat: Re: 5000 zł bez BIK
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Apr 14, 8:50 pm, DanW <m...@g...pl> wrote:
    > Potrzebuję 5000 zł pożyczki, kredytu albo leasingu. ,.........

    jeśli potrafisz udokumentować źródła dochodu i zrobisz weryfikacje to
    prawdopodobnie tu się uda:

    https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b

    --
    plusz

  • 3. Data: 2010-04-14 19:08:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:50:32 +0200, DanW napisał(a):

> [...]
    > Bank mimo ponagleń bardzo ociąga się z aktualizacją a bez tych 5k klient
    > nie ma jak zrealizować zleceń, które przyniosą mu dochód. Chciałbym mu

    banalne - prawnik i do banku o odszkodowanie.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 4. Data: 2010-04-14 19:25:41
    Od: DanW <m...@g...pl>

    > banalne - prawnik i do banku o odszkodowanie.
    Jak takie banalne to załatw to w kilka dni bo zlecenia już powinny być
    realizowane (działalność gospodarcza) a brakuje na materiały. Takie
    stwierdzenie "banalne" w tej sytuacji to kpina a nie pomoc.

  • 5. Data: 2010-04-14 20:08:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:25:41 +0200, DanW napisał(a):

    > Jak takie banalne to załatw to w kilka dni bo zlecenia już powinny być
    > realizowane (działalność gospodarcza) a brakuje na materiały. Takie
    > stwierdzenie "banalne" w tej sytuacji to kpina a nie pomoc.

    Zlecenia się nei wykonuje, a od banku się sciąga to, co bank swa
    opieszałością zepsuł.

  • 6. Data: 2010-04-14 20:36:30
    Od: DanW <m...@g...pl>

    > Zlecenia się nei wykonuje, a od banku się sciąga to, co bank swa
    > opieszałością zepsuł.

    Tylko czy w przyszłości ktoś będzie chciał współpracować z firmą, która
    przyjęła zlecenie i go nie wykonała? Nie pytałem co zrobić później -
    sprawa będzie się z pewnością przeciągać, pytałem gdzie można pożyczyć
    do tego czasu 5k.

  • 7. Data: 2010-04-14 22:28:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:36:30 +0200, DanW napisał(a):

> [...]
    > przyjęła zlecenie i go nie wykonała? Nie pytałem co zrobić później -
    > sprawa będzie się z pewnością przeciągać, pytałem gdzie można pożyczyć

    Może w przyszłości nie brac zleceń, na zrealizowanie których nie ma
    finansowania?

  • 8. Data: 2010-04-15 09:32:01
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>

    wiadomości news:frozgyqlkbgv$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Może w przyszłości nie brac zleceń, na zrealizowanie których nie ma
    > finansowania?

    Mądry polak po szkodzie...
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-15 12:35:39
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > realizowane (działalność gospodarcza) a brakuje na materiały. Takie
    > stwierdzenie "banalne" w tej sytuacji to kpina a nie pomoc.,

    Jeśli zleceniobiorca solidny to nie powinien miec kłopotów z wzięciem
    materiałów na WZ i opózniony termin zapłaty.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-04-15 14:33:52
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Sprobuj www.smava.pl