  • 1. Data: 2008-11-26 13:57:21
    Temat: 5000zł za pracę w domu! Darmowe przystąpienie i szkolenie!
    Od: anim <a...@o...pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni w pełnym lub niepełnym wymiarze
    czasu do pracy w domu pracowników do obsługi środowiska Internetowego
    i współpracujących kierowników marketingu. Przeszkolimy pozytywnych
    kandydatów. W celu uzyskana dalszych informacji wyślij e-mail pod mój
    adres: a...@o...pl

    Pozdrawiam

    Kacper

  • 2. Data: 2008-11-28 17:53:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "anim" <a...@o...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > i współpracujących kierowników marketingu. Przeszkolimy pozytywnych
    > kandydatów. W celu uzyskana dalszych informacji wyślij e-mail pod mój

    Jak ja nienawidzę spammerów....
    k.