  • 1. Data: 2008-11-26 13:40:51
    Temat: kupony google dołączane do kont firmowych - jakie banki?
    Od: k...@o...pl

    wiem, że dołącza je mBank i PODOBNO także lwy (ING),
    a co z innymi bankami?

    Czy opłacałoby się pozakładać np. 10 rachunków w 10 bankach, wykorzystać
    kupony na płatną reklamę firmy w googlach a rachunki polikwidować?

    Zakładam, że 1 lub nawet 2 miesięczna opłata za prowadzenie rachunków
    firmowych byłaby znacząco niższa od wartości bonusowej reklamy

  • 2. Data: 2008-11-26 18:10:56
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > wiem, że dołącza je mBank i PODOBNO także lwy (ING),
    > a co z innymi bankami?

    potwierdzam ING, ale o innych nie wiem.

> [...]
    >
    > Zakładam, że 1 lub nawet 2 miesięczna opłata za prowadzenie rachunków
    > firmowych byłaby znacząco niższa od wartości bonusowej reklamy

    Generalnie, bardziej opłaca się znaleźć uczciwą pracę :-> .

    Pewnie byłyby jakieś korzyści finansowe, ale chyba szkoda czasu dla tak
    drobnej kwoty.