  • 21. Data: 2008-11-21 18:43:42
    Temat: Re: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    tiaaa... wszyscy dostaja jak widze karty w 2-5 dni i tylko taki drobny
    szczegol pomineli, ze poczta na 14 dni na dostarczenie listu...

  • 22. Data: 2008-11-21 21:01:28
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Weź pod uwagę miejsce zamieszkania. Mieszkając w miejscowości
    > oddalonej od Warszawy kilkaset kilomentów w życiu nie dostałbyś swojej
    > karty po dwóch dniach.
    > Nierealna operacja.
    Ja tylko dodam, że jak zgubiłem polską DC w Waszyngtonie to nowa była na
    recepcji hotelu po 46 godzinach od zgłoszenia ;-)
    Filip

  • 23. Data: 2008-11-21 21:53:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 21 Nov 2008 17:37:28 +0100, MK napisał(a):

    > A do mnie zadzwonili minute po blednym wprowadzeniu PINu na Neste . Moze
    > nie bylo autoryzacji i troche pozno dotarla informacja do banku.

    A do mnie jak kupiłem rower za 1500 zł i jak 3 razy odbiło mi autoryzację
    w sklepie przy próbie kupienia telewizora za 1000 zł -- miałem zajechany
    limit i karta nie chciała przyjąć transakcji: "czy to pan przed chwilą
    trzy razy próbował dokonać transakcji...?"
    Tak, karty Citi za nic się nie pozbędę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2008-11-21 22:40:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > tiaaa... wszyscy dostaja jak widze karty w 2-5 dni i tylko taki drobny
    > szczegol pomineli, ze poczta na 14 dni na dostarczenie listu...

    Niektóre banki wysyłają kartę kurierem. GRATIS

    Ewentualnie umożliwiają jej odbiór w oddziale lub o zgrozo pracownik
    banku sam przyjeżdża do klienta z kartą (lub wcześniej z umową). GRATIS

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-11-22 11:03:17
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Lis, 22:01, Filip Lach <f...@g...pl> wrote:
    > k...@g...pl pisze:> On 21 Lis, 10:35, Mithos <f...@a...pl>

    > Ja tylko dodam, że jak zgubiłem polską DC w Waszyngtonie to nowa była na
    > recepcji hotelu po 46 godzinach od zgłoszenia ;-)
    > Filip

    Zgadza się, ale to sytuacja awaryjna, bezpłatna dla kart prestiżowych.
    Posiadacze zwykłych, kolorowych plastików mogą kupić taką wygodę za
    ponad 100 USD. Porównanie dotyczyło standardowego wydania karty od
    dnia akceptacji wniosku o kartę.

  • 26. Data: 2008-11-22 11:03:43

    > Ewentualnie umożliwiają jej odbiór w oddziale lub o zgrozo pracownik
    > banku sam przyjeżdża do klienta z kartą (lub wcześniej z umową). GRATIS
    >
    > --
    > Mithos

    Czy to Rajfi tak robi?