  • 1. Data: 2008-11-13 18:44:53
    Temat: 8,88zlotych po 60złotych
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Widziałem w Empiku zestaw nazwany moje pierwsze monety, w którym nie
    było nic niezwykłego, jak tylko normalne obiegowe monety w nominałach od
    1 grosza po 5 złotych. Całość warta 8,88 zł, ale cena tego zestawu
    wynosi 60 złotych! Czy kogoś pogrzało?

  • 2. Data: 2008-11-13 19:08:11
    Temat: Re: 8,88zlotych po 60złotych
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > było nic niezwykłego, jak tylko normalne obiegowe monety w nominałach od
    > 1 grosza po 5 złotych. Całość warta 8,88 zł, ale cena tego zestawu

    może etuja była jakaś ładna? ewentualnie jakieś życzenia od Skrzypka
    były w zestawie? to taki gadżet na prezent dla zagranicznego
    kolekcjonera...ale towar zdecydowanie niszowy

    ps
    szkoda, że te monety nie kosztowały np. 7zł, opłacałoby się kupić kilka
    zestawów i jeszcze kartą zapłacić ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-13 19:22:13
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    czoper napisał:

> [...]
    > nic niezwykłego, jak tylko normalne obiegowe monety w nominałach od 1
    > grosza po 5 złotych. Całość warta 8,88 zł, ale cena tego zestawu wynosi 60

    51,12 - koszty praw intelektualnych do pomysłu :-)

  • 4. Data: 2008-11-13 19:25:36
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "czoper" <c...@p...com> wrote in message
> [...]
    > było nic niezwykłego, jak tylko normalne obiegowe monety w nominałach od
    > 1 grosza po 5 złotych. Całość warta 8,88 zł, ale cena tego zestawu

    Jesli to ten zestaw
    http://www.emonety.pl/product/1223_moje-pierwsze-mon
    ety to jest tam
    jeszcze moneta kolekcjonerska i medal.

  • 5. Data: 2008-11-13 21:35:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 13 Nov 2008 19:44:53 +0100, "czoper" <c...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >było nic niezwykłego, jak tylko normalne obiegowe monety w nominałach od
    >1 grosza po 5 złotych. Całość warta 8,88 zł, ale cena tego zestawu

    W stanie menniczym?
    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-11-14 13:05:18
    Od: Pawel <p...@i...pl>

    Czy kogoś pogrzało?

    > W stanie menniczym?

    raczej nie,ja z kolei widzialem zestawy monet euro od 1 centa do 2 euro w
    zestawie np monet w wydaniu portugalskim,czy hiszpanskim,cena 25 euro za
    komplet; gdzie wartosc samych monet to ok 4 euro