  • 1. Data: 2009-08-20 15:55:57
    Temat: A Donek cały czas zadłuża....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    30 mld w pół roku .... Mistrzostwo świata.....

    Dług Skarbu Państwa w VI 2009 roku wzrósł o 0,9 proc.
    http://tiny.pl/hh88z

    P.S. PKB bynajmniej nie wzrosło o 6% ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-08-20 16:07:56
    Temat: Re: A Donek cały czas zadłuża....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > 30 mld w pół roku .... Mistrzostwo świata.....
    >
    > Dług Skarbu Państwa w VI 2009 roku wzrósł o 0,9 proc.
    > http://tiny.pl/hh88z
    >
    > P.S. PKB bynajmniej nie wzrosło o 6% ....

    I co się stało z tymi pieniędzmi? Wiesz w którym banku Donek je trzyma. Co
    sobie za to kupił?

  • 3. Data: 2009-08-20 16:08:19
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 30 mld w pół roku .... Mistrzostwo świata.....

    Pardon ... 40....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-08-20 16:12:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    A Endriu dalej te swoje bajki o idealnym kapitalizmie.
    Zejdź z obłoków i wirtualnego świata UPR na ziemię!!!

    Poczytaj sobie o strukturze budżetu państwa, o tym co to są wydatki sztywne a
    przede wszystkim.......zacznij samodzielnie myśleć!
    Od półtora roku mamy kryzys, dynamika PKB spadła z ok. 6,5% w 2007r. do ok. 1%
    w 2009r.
    Poszukaj sobie ile to miliardów mniej dla budżetu państwa.
    Jak długo jeszcze będą za Ciebie myśleć S.Michalkiewicz i inni publicyści spod
    znaku UPR???
    Czy oni kiedykolwiek rządzili w Polsce? Czy mają oprócz pisania felietonów
    jakiekolwiek doświadczenie w rządzeniu krajem?
    Odpowiedz sobie sam na te pytania.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 5. Data: 2009-08-20 16:19:50
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > I co się stało z tymi pieniędzmi?

    Jedno jest pewne. 90 mln zł poszło na atomistykę....

    http://www.prokapitalizm.pl/budzet-2009-prezydent-rp
    -drozszy-od-krolowej-anglii.html

    " [.. ] Zaskoczeniem jest dotacja 90 mln zł dla Państwowej Agencji
    Atomistyki (oczywiście na administrację idzie w Agencji 78 mln zl) - Polska
    potęgą Atomową? [...] ".

    Vectigalia nervi sunt rei publicae
    http://derepublica.blox.pl/2009/01/Vectigalia-nervi-
    sunt-rei-publicae.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-08-20 16:23:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Czy oni kiedykolwiek rządzili w Polsce? Czy mają oprócz pisania felietonów
    > jakiekolwiek doświadczenie w rządzeniu krajem?

    Witam szanownego Sławka.
    Jak to dobrze usłyszeć starego znajomego kolegę grupowicza po tak długim
    okresie ciszy :).
    Co tam u ciebie, dalej wisisz na etacie utrwalacza systemu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-08-20 16:58:54
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 30 mld w pół roku .... Mistrzostwo świata.....
    >
    > Dług Skarbu Państwa w VI 2009 roku wzrósł o 0,9 proc.
    > http://tiny.pl/hh88z
    >
    > P.S. PKB bynajmniej nie wzrosło o 6% ....

    W tym roku jest do rolowania 150 mld PLN długu - w tym celu trzeba zaciągać
    nowy dług przed terminem wykupu starego, a więc przez pewien czas musi
    występować nadpłynność finansowana długiem. Dochodzi zgodne z ustawą
    budżetową finansowanie deficytu budżetowego - obecnie 15 mld PLN.

    Anatol

  • 8. Data: 2009-08-20 18:37:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > musi występować nadpłynność finansowana długiem. Dochodzi zgodne z ustawą
    > budżetową finansowanie deficytu budżetowego - obecnie 15 mld PLN.

    Wyśmienicie. Jest i nasz specjalista w dziedzienie Wójtowiczowskich
    statystyk - Anatol. Serdecznie witam i pozdrawiam.

    Jakże to Anatolu ?. Mam rozumieć że do wykupienia jest 150 mld jakiś
    papierów typu obligacje skarbu państwa tudzież jakies inne?.
    Jak zwykle zapytam skąd masz takie info ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-08-20 18:46:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Jak zwykle zapytam skąd masz takie info ?.

    Pewnie jak zwykle ze sfer zbliżonych :)
    BTW:
    Dzisiaj najbardziej mnie "wzruszył" ten artykuł:
    http://www.pb.pl/a/2009/08/20/Policja_i_sluzby_chca_
    prawa_do_sledzenia_internautow
    Co wyborcy PO napiszą jako jedyne i słuszne uzasadnienie?

    --
    marfi

    4348 (20090819) __________

  • 10. Data: 2009-08-20 18:51:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > " [.. ] Zaskoczeniem jest dotacja 90 mln zł dla Państwowej Agencji
    > Atomistyki (oczywiście na administrację idzie w Agencji 78 mln zl) -

    To to jakaś nędzna kwota i marny urząd dla rodziny i znajomych. Ale gdzie
    ukrył resztę, którą ukradł?