  • 11. Data: 2010-07-03 19:40:34
    Temat: Re: AUKCJE FM szansą dla Polski.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    AUKCJE FM <i...@a...fm> dared to write:
    > Witam,

    /ciach bezdety/
    > Mogę tutaj
    > dodać czynnik chrześcijański jako zaobserwowane przeciwdziałania w/w
    > serwisu dobrom narodowej religii polaków jaką jest Katolicyzm.
    /ciach więcej bzdetów/

    Jestem Polakiem, ale moją religią nie jest katolicyzm, więc skończ z tym
    hochsztaplerstwem.

    I w ogóle radzę, spadaj z tego forum, spamerze, bo ci jeszcze kto domenę wrzuci na
    czarną listę u większości dostawców email. Żebyś się w przyszłym tygodniu nie
    zdziwił.

    Nie pozdrawiam,
    k.

  • 12. Data: 2010-07-04 13:13:45
    Od: z...@o...pl

    > Mogę tutaj dodać czynnik chrześcijański

    ten "chrześcijański" serwis aukcyjny linkuje takie ogłoszenia jak to:

    http://darmoweogłoszenia.pl/pokaz_sz_ogl.php?idogl=1
    5495&tytul=%20Praca%20dla%20Pa%F1%20jako%20VIP%20ESC
    ORT%20w%20Wielkiej%20Brytanii%20%28Cardiff%29

    gdyby jakaś chrześcijanka zastanawiała się czym jest "dobra zabawa"
    o której mowa w ogłoszeniu, niech obejrzy mebelki na zdjęciu.

    mnie przekaz wydaje się jednoznaczny

  • 13. Data: 2010-07-04 19:56:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 09:58:50 -0700 (PDT), AUKCJE FM napisał(a):

    > Borys ty polski sprzedawco polaków, ty byś swoja rodzine sprzedał
    > draniu Niemcowi lub arabowi za dolary a co dopiero polaków i Polskę
    > całą. Ty oszuście pendzlu jeden szanujesz obce i liżesz im tyłki a na
    > polaków się wypinasz i przeklinasz. Przekleństwa wrócą do ciebie
    > niebawem, módl się!

    LOL. Do wora, śmieciu.

    --
    Borys Pogoreło