  • 1. Data: 2010-07-01 06:20:00
    Temat: OF - czy reklamować
    Od: Marek <a...@b...pl>

    Wczoraj w nocy założyłem 3 lokaty 6 miesięczne z oprocentowaniem 5,65%.
    Wnioski zostały przyjęte, podana została data ważności wniosku do 15
    lipca 2010. W tej chwili chciałem przelać pieniądze lecz OF nie podesłał
    jeszcze pocztą elektroniczną wniosków. Przypuszczam, że zatrzymali te
    wnioski w związku z obniżką oprocentowania które od dziś jest widoczne
    na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
    że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich
    blokowanie jest zgodna z prawem?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-07-01 07:00:10
    Temat: Re: OF - czy reklamować
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 08:20:00 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
    > że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich

    Mogli mieć wczoraj niezły napór klientów składających wnioski, także może
    jeszcze poczekaj, to dojdą a jak nie to złóż po prostu reklamację.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-01 07:14:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj w nocy założyłem 3 lokaty 6 miesięczne z oprocentowaniem 5,65%.
    > Wnioski zostały przyjęte, podana została data ważności wniosku do 15

    Ja składałem wniosek wczoraj w poludnie to mam wazność do 14-go lipca. Ty
    masz do 15-go?
    Chyba ci zaliczyli wniosek na 1 lipca. Zaloguj się i sprawdź jakie masz
    oprocentowanie w złozonych wnioskach.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-07-01 07:29:11
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marek wrote:
> [...]
    > na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
    > że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich

    Potwierdzenia złożenia wniosków nie są potrzebne - wystarczą dane
    lokat z serwisu online. Tyle, że one czasem też się nie
    wyświetlają. Jeśli tak masz (mnie przez dobę zwykle wyświetlają
    się dwie--trzy z kilkunastu), to spróbuj ze dwa razy przeprowadzić
    "ogląd szczegółów lokat", wylogowując się pomiędzy - czasem po
    prostu wyświetla się stary stan listy lokat "w trakcie".

    witrak()

  • 5. Data: 2010-07-01 07:43:48
    Od: Marek <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-01 09:29, witrak() pisze:
    - czasem po prostu wyświetla się stary stan
    > listy lokat "w trakcie".

    Nie widzę listy lokat "w trakcie". Dzwoniłem do OF i sprawdzili, że
    lokaty z wczorajszą datą są w systemie widoczne i mam czekać na e-maile
    bez obaw, bo wnioski są ważne 14 dni. Sądziłem, że to "automatem"
    wysyłają bowiem zawsze to odbywało się prawie bezzwłocznie. Wolałbym aby
    kasa nie leżała na nieoprocentowanym rachunku czekając wiele dni.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-07-01 08:04:11
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 01.07.2010 09:43, Marek wrote:
> [...]
    > wysyłają bowiem zawsze to odbywało się prawie bezzwłocznie. Wolałbym aby
    > kasa nie leżała na nieoprocentowanym rachunku czekając wiele dni.

    Odbywa się automatycznie. Wczoraj i dzisiaj przychodziły do mnie
    potwierdzenia ich złożenia od godz. 19 do 6 rano, kilka co godzinę (w
    systemie składałem dyspozycje o 14). Musiało się u nich nieźle zagotować
    wczoraj.

  • 7. Data: 2010-07-01 08:04:31
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Marek pisze:

> [...]
    > na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
    > że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich

    Skąd pomysł że zostały poblokowane? Ja zakładałem po południu i
    potwierdzenia zaczęły spływać dopiero w nocy, jedno co
    paręnaście-parędziesiąt minut.

  • 8. Data: 2010-07-01 12:12:44
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    ja wczoraj złożyłem wniosek, dziś dostałem email. Tylko teraz pytanie czy
    jak wyślę kasę do połowy lipca to będę miał jeszcze stary % czy już nowy? W
    samym emailu nie ma słowa o tym, na jaki % zakładam.

  • 9. Data: 2010-07-01 12:46:46
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-07-01 08:20, Marek pisze:
> [...]
    > na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
    > że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich

    ja składałem wczoraj przed północą. Wnioski były przez chwilę w systemie
    online, po czym znikły. Dziś jednak rano je ponownie zobaczyłem, a przed
    chwilą przyszły maile potwierdzające.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 10. Data: 2010-07-01 17:32:16
    Od: Marek <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-01 14:12, Szymon pisze:
    > ja wczoraj złożyłem wniosek, dziś dostałem email. Tylko teraz pytanie czy
    > jak wyślę kasę do połowy lipca to będę miał jeszcze stary % czy już nowy? W
    > samym emailu nie ma słowa o tym, na jaki % zakładam.

    Zaloguj się na swoje konto gdzie pod listą aktywnych lokat będziesz miał
    założone i nieopłacone. Tutaj powinieneś mieć informacje o oprocentowaniu.

    --
    Marek