  • 1. Data: 2010-07-01 08:47:13
    Temat: maklerskie IKE.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    mam takie pytanko - czy inwestujecie sobie w jakims bezbelkowym
    maklerskim IKE na dodatek do emeryturki?

    ztcw. oferta maklerskich IKE jest bardzo skromna.
    znacie cos tanszego/lepszego od loś banku?

  • 2. Data: 2010-07-01 09:17:03
    Temat: Re: maklerskie IKE.
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-01 10:47, Paweł pisze:
> [...]
    > maklerskim IKE na dodatek do emeryturki?
    >
    > ztcw. oferta maklerskich IKE jest bardzo skromna.
    > znacie cos tanszego/lepszego od loś banku?

    Maklerskie IKE daje Ci możliwość samodzielnego zarządzania kasą
    (przenoszenia aktywów np. z obligacji na akcje i v-v) i gwarancję
    bezbelkowości. Jest to warte uwagi.

    Jak już pisałem kiedyś - policz sobie fv (funkcja Excela i innych
    spryszitów) za 40 lat aktywności zawodowej i minimalnej wpłaty na ZUS.
    Kwota ok. 1mln zł, odsetki od tego ok. 5tys/mies, a kapitał zostaje... :)

    Mogę tylko poprzeć maklerskie IKE i wypięcie się na ZUS.

    Tylko idioci i złodzieje popierają obowiązkowe, państwowe ubezpieczenia
    emerytalne.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-07-01 17:31:39
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-01 10:47, Paweł pisze:

    > mam takie pytanko - czy inwestujecie sobie w jakims bezbelkowym
    > maklerskim IKE na dodatek do emeryturki?

    Myślę o zmianie IKE, rozważam też taką opcję.

    > ztcw. oferta maklerskich IKE jest bardzo skromna.
    > znacie cos tanszego/lepszego od loś banku?

    Od niedawna bossa.pl ma takie IKE. Bez opłaty rocznej, AFAIR.
    Poza tym chyba PKO BP i BZWBK.