  • 1. Data: 2009-07-10 20:00:37
    Temat: Alior, KK zdublowane transakcje
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Witam,

    Czy miał ktokolwiek do czynienia ze zdublowanymi transakcjami na rachunku
    KK? Zgłosiłem i w sumie poprawili (usunęli), jednak niepokojące :-).
    Transakcje - jeszcze przed rozliczeniem okresu.

    Do tego jeszcze to "obcienie", co to znaczy :-)? Jest przy opisie każdej
    transakcji, jakiś skrót czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-07-10 21:43:09
    Temat: Re: Alior, KK zdublowane transakcje
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Transakcje - jeszcze przed rozliczeniem okresu.
    >
    > Do tego jeszcze to "obcienie", co to znaczy :-)? Jest przy opisie każdej

    Być może chodzi o obciążenie.

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-10 22:25:45
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 23:43:09 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Być może chodzi o obciążenie.

    Racja, tylko wcięło im "polskie literki".

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2009-07-10 22:41:03
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Racja, tylko wcięło im "polskie literki".

    To może zgłoś albo co?
    :>

    zyga

  • 5. Data: 2009-07-11 13:51:14
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 10 Lip, 22:00, Michał <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > KK? Zgłosiłem i w sumie poprawili (usunęli), jednak niepokojące :-).
    > Transakcje - jeszcze przed rozliczeniem okresu.

    Ja miałem - chyba błąd w GUI, bo na wyciągu jest już OK.

    mucher